نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

واکنش حسین‌شیری به تصمیم کارگروه: نمی‌پذیرم و هستم

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از انتشار بیانیه کارگروه انتخابات گراش، حسینعلی حسین‌شیری یکی از نامزدهای انتخاباتی این دوره با انتشار بیانیه‌ی شماره دو خود، به آن واکنش نشان داد.

حسین‌شیری در این بیانیه ضمن اشاره به مراحل تصمیم‌گیری در کارگروه نوشته است: «بنده ضمن نپذیرفتن این رای ناعادلانه و جهت‌دار، همچنان بر برگزاری مناظره‌ای شفاف در فضایی آرام و علمی در حضور مردم اصرار دارم.»

بیانیه شماره دو حسینعلی حسین‌شیری به این شرح است:

بسمه تعالی
مردم شریف و بزرگوار شهرستان گراش

 با سلام

همانگونه که مطلع شده اید کار گروه گراش طی بیانیه‌ای نظر خود را بر اجماع روی یک کاندیدا اعلام نموده است. همگان مطلع هستند که بنده حقوق‌دانی واقف به قانون و همیشه طرفدار وحدت بوده‌ام و برای این منظور هر پیشنهاد منصفانه‌ای را پذیرفته‌ام.

لیکن با توجه به اینکه روال منطقی و درست برای رسیدن به نتیجه طی نشده است، جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر را به اطلاع  می‌رساند:

و اما مردم عزیز، نظر نهایی بنده ضمن نپذیرفتن این رای ناعادلانه و جهت‌دار و احترام به نظر خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، نخبگان، جوانان و سایر اقشار جامعه همچنان بر برگزاری مناظره‌ای شفاف در فضایی آرام و علمی در حضور مردم اصرار دارم. همانطور که می‌دانید مدتهاست این پیشنهاد را ارائه نموده ام و هیچ پاسخی نشنیده ام.

مردم شریف ، حامیان و طرفداران در سه شهرستان; شما را به حفظ آرامش شهر و تمکین از قانون دعوت می‌کنم و خواهشمندم ضمن حفظ شور انتخاباتی همراه با وحدت و یکپارچگی، مصمم تر از قبل در انتخابات شرکت نمایید.

حسینعلی حسین‌شیری – ۳ اسفند ۱۳۹۴

خروج از نسخه موبایل