نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خبرهای کوتاه انتخاباتی: پنجشنبه ۲۹ بهمن

هفت‌برکه: با آغاز فعالیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای پیگیری سریع‌تر اخبار می‌توانید از کانال گراش در تلگرام اخبار را بخوانید.

روزانه‌ خلاصه‌ای از اخبار کانال گراش در سایت هفت‌برکه (گریشنا) نیز منتشر می‌شود. هفت‌برکه در این انتخابات به دنبال اطلاع‌رسانی دقیق و تا حد امکان بی‌طرفانه است. خبرهای کوتاه از اولین روز تبلیغات انتخاباتی را مرور می‌کنیم. ممکن است خبرهای این بسته‌ی خبری به تدریج تکمیل شود، ولی برای اطلاع‌رسانی به کانال گراش سر بزنید.

همچنین می‌توانید یادداشت‌های انتخاباتی خود را به @gerash در تلگرام ارسال کنید.

کارگروه به اجماع نرسید

کارگروه گراش روی یک نامزد به اجماع نرسید، اما رایزنی برای کنار رفتن نامزدها به نفع یکدیگر ادامه دارد. یکی از اعضای کارگروه گفت: «به زودی در بیانیه‌ای دیدگاه کارگروه در مورد انتخابات بیان می‌شود.»

شهرداری محل آگهی‌ها را آماده کرد

آماده‌سازی محل نصب تبلیغات انتخابات از طرف شهرداری گراش انجام شد. پارچه‌های سفیدرنگی در چند نقطه شهر برای نصب تبلیغات نامزدها نصب شده است.

کمپین یک نفر، یک رای

به دنبال کم شدن احتمال اجماع نامزدهای گراشی حاضر در انتخابات، کمپینی در فضای مجازی با عنوان «یک نفر، یک رای» خواهان رایزنی نامزدها با یکدیگر و رسیدن به یک نامزد شده است. در بخشی از بیانیه این کمپین آمده است:
«از همه نامزدهای گراشی حاضر در انتخابات می‌خواهیم: اگر می‌خواهید تاریخ‌ساز شوید همه دست در دست هم یک نفر شویم. چرا که در صورت عدم وحدت و انسجام و حضور در صحنه انتخابات با چند گزینه به جای یک گزینه، بیشک از نظر مردم شریف شهرستان گراش، شماها مقصر خواهید بود و تا سال‌های سال مردم شما را با نگاهی دیگر یاد میکنند.»

جلسه هماهنگی مجریان انتخابات

۸ صبح امروز ۲۹ بهمن، جلسه آموزشی و توجیهی انتخابات هفتم اسفندماه با حضور هیات‌های اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار، سرناظران در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. فرماندار گراش در این جلسه بر اصل امانت‌داری و بی‌طرفی هیات‌های اجرایی و نظارت در انتخابات اسفندماه سال جاری تاکید کرد.
نشانی اینستاگرام فرمانداری گراش: https://www.instagram.com/farmandarigerash/

حسین‌شیری در مسجد صاحب‌الزمان (عج)

سخنرانی انتخاباتی حسینعلی حسین‌شیری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) گراش انجام می‌شود. ستاد انتخاباتی حسین‌شیری از نخستین ساعات آغاز تبلیغات انتخاباتی در روبه‌روی باغ ملی گراش کار خود را آغاز کرد.

حسین‌زاده در خنج

مهندس حسین‌زاده، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان خنج سخنرانی می‌کند.
آدرس: شهرستان خنج – مسجد اهل بیت خنج – شهرک گلدان – ابتدای بلوار امام حسین(ع) – جنب آتش نشانی – سمت چپ

احتمال حمایت زندوی از بهمنی

کانال تلگرامی حامیان دکتر بهمنی از احتمال حمایت سید شکرالله زندوی نامزد انتخابات مجلس هشتم و نهم از دکتر خلیل بهمنی خبر داد.
این کانال نوشته است: «امروز دکتر بهمنی میزبان مهمانان بیرمی خود بود. سید ابراهیم زندوی و ابراهیم پژمان، مسئول ستاد سید شکرالله زندوی در دوره‌ی نهم، در این دیدار دو ساعته، درباره‌ی چگونگی تبلیغات انتخاباتی دکتر بهمنی صحبت کردند.
سید ابراهیم زندوی درباره‌ی برنامه‌ریزی و هماهنگی تبلیغاتی در بخش بیرم صحبت کرد و گفت: انشالله در هفته آینده سید شکرالله زندوی از تریبون‌های بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه، مردم را به حمایت از دکتر بهمنی فرا خواهد خواند.»

فقیهی در شرفویه و بنارویه

حسین فقیهی دیگر نامزد انتخابات می‌گوید چون دیگر نامزدهای گراشی کناره‌گیری نکرده‌اند، او نیز در انتخابات مانده است. فقیهی امشب بعد از نماز در مسجد جامع شرفویه و بعد از آن در بنارویه صحبت خواهد کرد. ستاد حسین فقیهی در محل شرکت تارمین روبه‌روی پمپ‌بنزین خلیج فارس قرار دارد.

?
اخبار انتخابات را از کانال گراش در تلگرام دنبال کنید
Telegram.me/gerashmag

خروج از نسخه موبایل