نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تقدیر دانشگاه شهید محلاتی قم از کتاب پژوهشگر گراشی

هفت‌برکه (گریشنا): کتاب «توانمند سازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» جدیدترین اثر دکتر امیرحمزه مهرابی، به عنوان کتاب برتر هفته پژوهش معرفی شد.

همه ساله به مناسبت هفته پژوهش، آیین تجلیل از برترین‌های پژوهشی در مراکز و مجامع مختلف دانشگاهی و تحقیقاتی برگزار می‌شود . امسال نیز در استان قم در هفته پژوهش از پژوهش گران و مخترعین در بخشهای مختلف (کتاب، مقاله، پایان نامه ، اختراع و ابتکار و…) تقدیر شد. از بین آثار رسیده به دبیر خانه گرامی‌داشت هفته پژوهش، در بخش اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی، کتاب دکتر مهرابی با کسب رتبه نخست، به عنوان کتاب برتر معرفی و از وی تقدیر شد.

کتاب «توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» به صورت مشترک از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ۳۵۴ صفحه به چاب رسیده است. این چهارمین کتاب دکتر مهرابی است.

دکتر امیر حمزه مهرابی در حال حاضر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم است و افتخاراتی مثل پژوهشگر برتر در سال ۹۲، مقاله برتر در سالهای ۹۱، ۹۰، ۸۸، ۸۶، ۸۴ و ۸۲ و پایان نامه برتر دوره دکتری دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.

 

خروج از نسخه موبایل