نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مربیان بدن‌سازی به کلاس‌های فدراسیون رفتند

گریشنا (هفت برکه): جمعی از مربیان بدن‌سازی و پرورش اندام گراش در کلاس عملی و تئوری مربی‌گری که زیر نظر فدراسیون برگزار گردید شرکت کردند. علیرضا دانشور، حمید متین، علی اکبر سالاری از گراش، و محمد قدسی از لار و شریف امینی از اوز در این دوره شرکت داشتند، که با حضور مدرسان فدراسیون‌های کشتی و بدن‌سازی و بیش از ۲۰۰ مربی در سالن اجتماعات غدیر دانشگاه پیام نور در شهرک گلستان شیراز از ۱۸ الی ۲۲ آبان‌ماه برگزار شد. پیش از این در مهرماه نیز ۳ کارگاه آموزشی اجباری برای مربیان برگزار شده بود.

به گزارش علیرضا دانشور، در این کلاس‌ها دکتر عبدالمهدی نصیرزاده که عناوینی چون ریاست کمیته آموزش فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، استادیاری دانشگاه پیام نور، عضویت انجمن اتحادیه مربیان کشتی جهان، عضویت دپارتمان علمی فدراسیون جهانی کشتی و مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور را دارد، به همراه الیاس کوثری، مدرس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام به تدریس پرداختند.

دانشور درباره حضور همکارانش در این کلاس‌ها می‌گوید: «جامعه بدن‌سازی و پرورش اندام گراش با توجه به کسب عناوین کشوری و بین المللی، نیاز بیشتری به مربی در سطح‌های مختلف دارد. این موضوع مورد تایید همه شرکت‌کننده‌هاست، ولی به دلیل عدم اطلاع‌رسانی از سوی هیات بدن‌سازی شهرستان و اداره ورزش و جوانان گراش به باشگاه‌ها متاسفانه ….» این فعال ورزشی گراش می‌افزاید: «گراش با این همه فعالیت در رشته بدن‌سازی و زیررشته‌های این فدراسیون، هنوز هیچ کسی حتی یک مدرک که فدراسیون صادر کرده باشد ندارد. فدراسیون بدن‌سازی ۶ رشته را به طور جداگانه پوشش می‌دهد که فقط یکی از آنها رشته پرورش اندام است.»

خروج از نسخه موبایل