نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هفته‌ی ۲-۱: تدوام صدرنشینی نوجوانان، شکست جوانان و بزرگسالان

گریشنا: در ادامه‌ی رقابت‌های استانی هلال‌احمر، تیم نوجوانان با پیروزی در مقابل تیم وصال شیراز در صدر جدول ماند اما تیم جوانان در برابر تیم کارا کوار و بزرگسالان  در رقابت با تیم شهید باقری گویم با شکست مواجه شدند.

ادامه صدرنشینی نوجوانان

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ نوجوانان هلال احمر که با شایستگی در صدر جدول قرار داشتند برای حفظ صدر‌نشینی خود می‌بایست در بازی با تیم وصال شیراز  نیز به پیروزی می‌رسیدند. محسن محمدی؛ کاپیتان هلال احمر در دقیقه یازده با ضربه سر دیدنی از روی ارسال زیبای کرنر کامیاب، گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه سی‌وشش علیرضا زارعی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا هلال احمر نیمه اول را با حساب دو برصفر از حریف شیرازی‌اش پیش بیافتد.

با شروع نیمه دوم کمی بازی متعادل شد و دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند بازی زیبا و تماشایی ابراهیم کامیاب، بازیکن آینده‌دار هلال احمر و پاس‌های دیدنی‌اش حاضرین در ورزشگاه را به وجد آورده بود.

فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت تا این که در دقیقه هفتاد و هشت، تیم وصال از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند هرچند هلال احمری‌ها معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور نکرده بود. این گل باعث شد بازی در دقایق پایانی جذاب‌تر دنبال شود.


تا این که سوت پایان مسابقه با برتری دو بر یک هلال احمر به صدا درآمد تا نوجوانان هلال احمر با روحیه مضاعف و حفظ صدرنشینی به مصاف دیگر حریفان روند.

برای هلال احمر در این بازی جواد غفاری، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، محمد علی کرباسی، امیر حسین فتحی، حسین کشاورز (۸۴آرمین جمالی)، ابراهیم کامیاب، مهدی محمدی، علیرضا زارعی (۷۳منصور سروش)، سید یحیی مجلسی (۷۸فرزاد پورشمسی)، مهدی مهیایی، به میدان رفتند و اکبری، پاک‌سرشت، برازش، مرادی و روستاییان بازیکنان ذخیره هلال احمر بودند.
هلال‌احمر با ۲۵ امتیاز و دو امتیاز بیشتر از سرخپوشان فیروزآباد در صدر قرار دارد. ابوالحسن غلامی سرمربی و حجت عابدی سرپرست این تیم بود. عابدی؛ سرپرست تیم هلال‌احمر پس از بازی گفت:«بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و خدا را شکر، برنده شدیم.تمرینات منظم، مدیریت فرسوده به همراه حمایت محسنی؛ رییس جمعیت هلال احمر و تلاش و سخت‌کوشی بازیکنان و کادر فنی علت اصلی این پیروزی‌ها محسوب می‌شود.» او در ادامه گفت:«حالا که به سختی صدر جدول را در اختیار گرفته‌ایم نمی‌گذاریم به راحتی آن را از دست بدهیم.»

سقوط جوانان از صدر به رده چهارم

از هفته هفتم لیگ برتر جوانان، تیم هلال‌احمر در کوار به مصاف تیم کارا کوار رفت و در حالی که بازی تا دقیقه نود‌وسه یک بر یک دنبال می‌شد ولی در لحظات پایانی تیم کوار صاحب ضربه پنالتی شد و گل دوم را به ثمر رساندند تا جوانان هلال احمر علی رغم شایستگی متحمل شکست دو بر یک شوند.

امید جوانان هلال احمر به یک بازی عقب افتاده با باران ممسنی است تا صدر جدول را پس بگیرند. این بازی در هفته گذشته به خاطر بارندگی در نورآباد برگزار نشد.

شکستی دیگر در کارنامه بزرگسالان

تیم بزرگسالان هلال‌احمر که هفته قبل در گراش نماینده نورآباد را با چهار گل شکست داده بود امیدوار بودند تا نوار پیروزی‌هایش را با شکست دادن تیم شهید باقری گویم ادامه دهد.

بازی با برتری نسبی تیم گویم شروع شد ولی کم‌کم بازیکنان هلال احمر به خود آمدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند در دقیقه بیست‌وسه ضربه سرکش خوشرو از کنار دروازه با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت.

در حالی که همگان منتظر سوت پایان نیمه اول بودند، مدافعان هلال‌احمر با بی‌احتیاطی یک پنالتی را تقدیم تیم گویم کردند تا هلال احمر یک بر صفر عقب بیافتد.

مصدومیت جوکار و غیبت شمسی،چترابگون ،بلاغی ،مبارکی و گنجی کمی کار را برای هلال‌احمری‌ها سخت کرده بود ولی باز هم بازیکنان جوان این تیم نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردند و در دقیقه شصت‌وپنج توسط علی غلامی به گل مساوی دست یافتند.

هر چند هلال‌احمری‌ها به دنبال گل دوم بودند ولی در حین ناباوری در دقیقه هشتاد‌وپنج در یک ضدحمله و غافلگیری مدافعان دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت با نتیجه دو بر یک بازنده شوند و برای کشاندن خود به رده‌های بالاترجدول چشم به بازی‌های آینده داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل