نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

والیبال نشسته گراش، نیازمند توجه بیشتر مسئولین

گریشنا: تیم والیبال نشسته‌ی جانبازان و معلولین گراش با دو شکست از گردونه مسابقات شش‌جانبه کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال گراش، دیروز و در نتیجه‌ی بازی‌های گروهی مسابقات شش‌جانبه‌ی والیبال جانبازان و معلولین در سالن الزهرا (س) گراش، این نتایج رقم خورد:

در گروه A، تیم گراش در بازی اول خود هر سه دست بازی را به استهبان واگذار کرد؛ و در بازی دوم نیز تنها توانست دو دست با فسا زورآزمایی کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر دو بازنده میدان شد. بازی تیم‌های استهبان و فسا نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود فسا به پایان رسید. به این ترتیب، از این گروه تیم فسا به عنوان تیم اول و تیم استهبان به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند و تیم گراش از رقابت‌ها حذف شد.

در گروه B، تیم جهرم سه بر یک تیم پاسارگاد را شکست داد؛ تیم لار نیز با همین نتیجه تیم پاسارگاد را برد؛ و بازی تیم‌های لار و جهرم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود لار پایان یافت. بدین ترتیب، در گروه B تیم لار اول و تیم جهرم دوم شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

در بازی‌های بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵، تیم‌های فسا با جهرم و لار با استهبان بازی خواهند کرد. بازنده‌های این دو بازی، بازی رده‌بندی را برگزار خواهند کرد، و برندگان نیز راهی بازی فینال می‌شوند.

حاج ابوالحسن خوشبخت، مسئول تیم والیبال نشسته گراش، ضمن تشکر از تمامی افراد و ارگان‌هایی که در برگزاری مسابقات سهمی داشتند، مخصوصا ناحیه مقاومت، حوزه شهید بهادری، جمعیت هلال احمر، پایگاه علی ابن ابی طالب (ع)، دانشگاه علوم پزشکی، اداره آموزش و پرورش و همچنین هیات والیبال، از عدم حضور مسئولین بخصوص فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان انتقاد کرد و ابراز داشت: «مسئولین کمک مالی که نمی‌کنند؛ ولی می‌توانستند حداقل با حضورشان باعث دل‌گرمی ما شوند؛ که این نیز محقق نشد.»

 

خروج از نسخه موبایل