نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

توضیح فرمانداری در مورد تعیین سهمیه‌های دیدار با مقام معظم رهبری

گریشنا: در پی درج خبر فرصتی برای دیدار یار و کامنت‌های مطرح شده پیرامون دیدار تعدادی از شهروندان با مقام معظم رهبری، روابط عمومی فرمانداری توضیحاتی را ارائه داد.

در این جوابیه آمده است: در پی تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی، امام جمعه محترم با آقای فرودی فرماندار محترم مبنی بر درخواست برگزاری جلسه هماهنگی پیرامون این سفر و با توجه به ضیق وقت، از تعداد بیست‌ و چهار نفر از مسئولین و معتمدین دعوت و جلسه‌ای در فرمانداری در روز چهارشنبه هفته قبل برگزار شد.

هماهنگی دیدار شخصاً توسط امام جمعه محترم بوده است. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین هزینه و همچنین تعیین افراد دیدار‌کننده، پیشنهادهایی مطرح شد که در نهایت تصمیم گرفته شد تعداد چهارده نفر از اداره اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه، ده نفر از بخش مرکزی، شش نفر هیات رزمندگان، پنج نفر از کمیته امداد امام خمینی، پنج نفر از اتاق اصناف، دو نفر از نیروی انتظامی، بیست نفر از ناحیه مقاومت بسیج، چهار نفر از جمعیت هلال احمر، ده نفر از بنیاد شهید، دو نفر از شهرداری و دو نفر از جهاد کشاورزی که سرپرستی و مدیریت این کاروان با ناحیه مقاومت بسیج می باشد جهت اعزام معرفی شوند.

در ضمن با توجه به پیگیری‌های مجدد امام جمعه محترم، تعداد ده نفر به این سهمیه افزوده شد که متقاضیان می‌توانند ظرف مدت امروز تا فردا به صورت وسیله شخصی یا اتوبوس خود را تا ساعت شش صبح چهارشنبه، هجدهم شهریور ماه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) رسانیده و خود را به مسئول کاروان معرفی نمایند.

خروج از نسخه موبایل