نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تقدیر از ده خبرنگار فعال در مراسم روز خبرنگار

گریشنا: در مراسم روز خبرنگار امسال از ده خبرنگار فعالِ یک سال گذشته تقدیر می‌شود.

عبدالمهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در آستانه روز خبرنگار گفت: «دانشکده علوم‌پزشکی گراش امسال میزبان مراسم روز خبرنگار خواهد بود. با تشکیل جلسه هماهنگی در فرمانداری، ادارات مختلف از جمله شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و فرمانداری نیز در اجرای برنامه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش همکاری دارند.»

در این مراسم از ده خبرنگار و فعال رسانه‌ای که در یک سال گذشته فعال‌تر بوده‌اند تقدیر می‌شود. موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه نیز به صورت جداگانه از نویسندگان سایت گریشنا و نشریه افسانه تقدیر می‌کند.

فرماندار گراش به دلیل ماموریت اداری در برنامه روز شنبه حضور ندارد، اما در جلسه هماهنگی پیشاپیش این روز را به زحمت‌کشان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای حضور در این برنامه که شنبه ۱۷ مرداد در سالن شماره ۲ دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود دعوت کرد.

روز ۱۵ مرداد مدیریت آموزش و پرورش در یک نشست خبری میزبان خبرنگاران بود. مراسم روز خبرنگار در لار ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود. روز یکشنبه نیز خبرنگاران در اوز برای نشست «تنگناها و سامان‌دهی رسانه‌های محلی» شرکت می‌کنند.

عکس مربوط به مراسم روز خبرنگار سال ۹۳- خبر در گریشنا

 

خروج از نسخه موبایل