نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دکتر بهمنی: با انتقاد می‌توانیم بهترین مسیر خدمت‌رسانی را بپیماییم

گریشنا: اولین نشست «جایگاه سلامت اداری در پیشبرد اهداف سیستم آموزشی بهداشتی و درمانی» با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش (+) ۱۱ اردیبهشت به همت کمیته صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری نشست جایگاه سلامت اداری در سالن کنفرانس بنیاد پیشگیری از سرطان بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش برگزار شد. دکتر بهمنی ضمن تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) و تسلیت ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب و حادثه ۱۵ خرداد بیان داشت: خرداد ماه در تاریخ انقلاب بسیار با اهمیت است زیرا جرقه انقلاب از خرداد شروع شده است و باید این ایام گرامی داشته شود.

دکتر بهمنی در ادامه، با اشاره به لزوم برگزاری این نشست‌ها گفت: استقلال حراست دانشکده علوم پزشکی گراش اقدامی برای سلامت اداری بود.

وی با تاکید به اینکه این نشست ها باید بصورت دوره ای برگزار شود اظهار داشت:باید فضای انتقاد در مجموعه علوم پزشکی باز باشد و ما همیشه از انتقاد سازنده استقبال خواهیم کرد زیرا با انتقاد و تذکر است که می توانیم بهترین مسیر را برای خدمت رسانی به مردم بپیماییم.

دکتر میرزا خلیل بهمنی در ادامه گفت: هدف و نوک پیکان علوم پزشکی گراش ارائه بهترین خدمت به مردم است.

در ادامه نشست، یعقوب دلخوش به عنوان مدرس، با اشاره به مباحث مدیریت اسلامی افزود: بهترین مدیریت در سراسر دنیا مدیریت اسلامی است و اگر گاهی در سیستم مدیریتی ما مشکل وجود دارد ، به دلیل عدم استفاده ما از شیوه صحیح مدیریت اسلامی است.

وی انتقادپذیری مدیران را ضروری دانست و گفت: مدیران باید تفکر انتقادی داشته باشند تا بتوانند کاستی‌های خود را در مدیریت بیابند.

دلخوش در ادامه تصریح کرد: لزوم نظارت در تمام دستگاهها برای پیشگیری از فساد اداری است که باید جدی گرفته شود. وی همه ی مدیران و کسانی که مسوولیت در دستگاهها را می پذیرند به خواندن کتابهای مدیریت اسلامی توصیه کرد.

خروج از نسخه موبایل