نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

یادداشت: صدای مردم کجا بود؟

ارسالی خوانندگان: برای من که در بسیاری از راهپیمایی‌های انقلابی شرکت کرد‌ه‌ام دیدن برخی تناقض‌ها سخت و غیر قابل تحمل است. آدم‌های بی‌بصیرت و کاسه‌های داغ‌تر از آش که سعی می‌کنن انقلاب را فقط متعلق به خودشان بدانند و آن را مصادره کنند.

انگار این آدم‌ها در گراش داغ‌تر از جاهای دیگر هستند. چه معنی می‌دهد که در راهپیمایی روز انقلاب بر علیه وزیر این ممکلت که مورد تایید رهبری و مستحضر به آرای مردم است پلاکارد عمل شود. عکس وزیر محترم ارشاد که زیر آن نوشته شده است: «ما از خون شهدا نمی‌گذریم.» و یا انبوه پلاکاردها علیه وزیر امورخارجه که خود در راهپیمایی تهران حضور داشت از قرار دادن او در مقابل شهید باکری تا متهم کردن زحمت‌کش‌ترین عضو کابینه به سازش. از همه بارزتر جایی که سعی کرده بودند با بریدن دو حرف در دو موضع مختلف سخن رییس‌جمهور را در برابر رهبر معظم انقلاب قرار دهند.

آیا در مورد آن هشت سال ریاست جمهوری اسم‌اش را نبر یکی از این دوستان و کاسه‌های داغ، پلاکاردی بر دست داشت و علیه فساد و دروغ و فریب که کشور را ویرانه کرد اعتراض کند. اکنون که حکم محکومیت دومین مقام کابینه صادر شده است کسی در همین راهپیمایی صدایش در آمد؟ فریاد عدالت‌خواهی ما کجاست؟ فقط باید هر چیزی از بالا گفتند را مثل طوطی تکرار کنیم؟ «مرگ بر اختلاس‌گر» کجا بود؟ کی قرار است فریاد مردم علیه دروغ و فساد به گوش برسد؟

بعد می‌گویند چرا مردم در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند؟ مردم ما آگاه هستند و آگاهی و خواسته خود را پای صندوق رای نشان داده‌اند. از فرماندار محترم می‌پرسم که واکنش او به این هجمه به دولت چه بوده است؟ آیا شایسته‌ است روز ملی کشورمان علیه رییس جمهور، وزیر فرهنگ و وزیر امورخارجه پلاکارد رسمی توزیع شود و از میکروفن شعار بدهند؟ آیا این خودسری نیست. پس نماینده دولت کی قرار است از اعتبار دولت و رای ملت دفاع کنند؟ ملت ما حرف‌اش را ۲۴ خرداد پای صندوق رای زده است.

دلم می‌خواست که حرفم را بی‌پرده بزنم اما شما که این برچسب‌زنان را می‌شناسید که حتی از برچسب زدن به رییس‌جمهور مملکت هم ابایی ندارند. شجاعت این را داشته باشید که آن چیزی صدای مردم است را برسانید. به راهپیمایی رفتیم که صدای مردم را بشنویم اما صدای بلندگوهای عده‌ای خاص آنقدر بلند و رنگ پلاکاردهای منتشر شده با پول بیت‌المال آن قدر زیاد بود که مردم دیده نشدند. مردم حرف خود را پای صندوق رای زده‌اند اجازه بدهید دولتی که حاصل رای مردم است کارش را بکند.

خروج از نسخه موبایل