نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سفر وزیر سابق اطلاعات به گراش

گریشنا:حجت‌السلام والمسلمین علی فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اسبق اطلاعات به دعوت حجت‌السلام حسینی، امام جمعه‌ی شهر وارد شهرستان گراش شد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری؛ حجت‌السلام حسینی، امام جمعه؛ فرودی، فرماندار؛ اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین و معتمدین امروز، بیست‌وهشتم بهمن ماه در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الهی از او استقبال کردند.

طی تماس خبرنگار گریشنا با حجت‌السلام حسینی او در رابطه با برنامه‌ی حضور وزیر اسبق اطلاعات در گراش می‌گوید:او امشب طی برنامه‌ریزی انجام شده بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) سخنرانی کرد و همچنین امشب در این مکان، مراسم دیدار مردمی با حجت‌السلام‌والمسلمین فلاحیان نیز اجرا شد.

دیدار با روسای ادارات در دفتر امام جمعه، نشست دانشجویی با حضور دانشجویان لارستان، اوز و گراش در دانشکده‌ی علوم پزشکی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه و دیدار با دو خانواده‌‌ی شهدا در ساعت ۱۷ از جمله برنامه‌هایی است که برای فردا، چهارشنبه، بیست‌ونهم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

جلسه‌ی مشترک بین حوزه‌های خواهران و برادارن در حوزه‌ی باقر‌العلوم(ع) گراش، دیگر برنامه‌ای است که برای پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری تدارک دیده شده است.

او جمعه در آخرین روز حضور خود در گراش در مراسم دعای ندبه در مسجد مهدیه سخنرانی می‌کند و همچنین با حضور در نماز جمعه چند دقیقه‌ای را نیز در حسنینه‌ی اعظم گراش، سخنرانی خواهد کرد.

چند عکس از مراسم استقبال مسئولین شهرستان، از حجت‌السلام‌والمسلمین فلاحیان را با هم می‌بینیم.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل