نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراشی‌های انقلابی در ۲۲ بهمنی دیگر

گریشنا:جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهیپیمایی ۲۲ بهمن، امروز، هیجدهم بهمن ماه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا طبق روال سال‌های گذشته مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ شروع و از ساعت ۱۰، راهپیمایان حرکت خود را از جلو مدرسه‌ی علمیه‌ی چهارده معصوم(عج) به سمت حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) آغاز و در جلو حسینیه‌ی اعظم با خواندن قطع‌نامه به پایان برسانند.

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهر در این جلسه گفت:«یکی از کمبود‌هایی که هم در برگزاری نماز جمعه و هم در اجرای برنامه‌های عمومی از قبیل راهپیمایی در گراش داریم نبودن سیستم حمل و نقل برای خدمات بیشتر به شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها است.»

فرودی، فرماندار شهرستان در جواب گفت:« با هماهنگی با شهرداری سعی خواهیم کرد سیستم حمل و نقل را در این برنامه‌ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.»

تامین سیستم‌های صوتی مناسب، تعیین مسیر حرکت راهپیمایی، ایجاد هماهنگی بین مجریان برنامه و سر دادن شعار‌های مناسب، محل توقف خودرو‌های خدماتی، تشکیل گروه انتظامات راهپیمایی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

شب بیست‌ویکم بهمن ماه نیز ساعت ۲۱، در جلوی حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب مراسم جشن و نور‌افشانی برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل