نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هلال‌احمر و شهدا در انتظار تماشاگران

گریشنا: دو نماینده گراش در مسابقات فوتبال و فوتسال لیگ برتر استان بعد از چند هفته ناکامی امیدوارند این هفته با شرایط میزبانی و حضور تماشاگران با پیروزی میدان را ترک کنند.

به گزارش گریشنا در لیگ برتر فوتبال فارس هلال‌احمر گراش در ورزشگاه شهدای گراش میزبان عقاب شیراز است. قرمزپوشان بعد از چند هفته ناکامی امیدوارند با حمایت تماشاگران بتوانند نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و به جدول برگردند. در جدول ده تیمی لیگ برتر فارس تیم هلال احمر با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار دارد حریف این تیم، عقاب شیراز با ۲۷ امتیاز در رده دوم ایستاده است. هلال احمر در صورت شکست در این دیدار زنگ سقوط را خواهد شنید اما برد هلال احمر می‌تواند تیم را به نیمه بالای جدول بفرستد از این نظر مسئولین هلال‌احمر برای پیروی در این دیدار تدارک زیادی دیده‌اند.

دو نماینده دیگر هلال‌احمر یعنی تیم‌های جوانان و نوجوانان به دلیل برگزاری امتحانات مدارس در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌برند.

همزمان با این دیدار در سوی دیگر شهر در سالن آبشار اندیشه مسابقه فوتسال لیگ برتر فارس برگزار می‌شود. شهدای گراش در نخستین دیدار دور برگشت میزبان خاوران جهرم است. شهدا که سه بازی نخست دور رفت را با برد و صدرنشینی آغاز کرد در ادامه با دو شکست پیاپی امیدهای قهرمانی شهدا کمتر شد. در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال استان نبرد داراب با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و شهدا ۹ امتیاز دارد. خاوران جهرم رقیب این هفته شهدا با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل