نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اداره‌ای که شش ماه است رییس یا سرپرست ندارد

گریشنا: با گذشت شش ماه از رفتن رییس اداره تبلیغات اسلامی گراش، این اداره همچنان بدون رییس یا سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش گریشنا حجت‌الاسلام رضا صفایی، رئیس سابق سازمان تبلیغات گراش در تیر ماه سال ۹۳ از گراش به خنج رفت. (خبر در گریشنا) بعد از آن این اداره، شش ماه است که بدون رئیس اداره می‌شود.

با حجت‌الاسلام محرابی مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی فارس تماس می‌گیریم و از او دلیل تاخیر شش ماهه‌ در معرفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش را می‌پرسیم، او در این رابطه به ما می‌گوید:« در طول این مدت درگیر هماهنگی و جذب نیرو از مرکز بودیم، در حال حاضر نیز فردی را در نظر گرفته‌ایم که قرار بود پنج‌شنبه هفته‌ی جاری مراسم معارفه‌ی او انجام شود اما به دلایلی موفق به اعزام او نشدیم و برگزاری این مراسم به هفته‌ی بعد افتاد.»

وقتی از او می‌خواهیم تا تاریخ و روز دقیق این مراسم را به ما بگوید، جواب می‌دهد:« فعلا در حال هماهنگی با فرماندار و امام جمعه‌ی گراش هستیم و نمی‌توانیم روز دقیق را تعیین کنیم.» سوال بعدی ما در مورد معرفی رئیس جدید اداره‌ی تبلیغات نیز بی‌جواب ماند و تنها پاسخ این بود که «فعلا تا زمان معارفه‌ی رسمی او اجازه معرفی او را نداریم.»

این روند معرفی افراد گوناگون و به نتیجه نرسیدن حدود شش ماه است ادامه دارد. در طی این مدت به دلیل نبودن رییس و حتی معرفی نشدن سرپرست روند کاری این اداره با مشکل روبه‌رو شده است. نکته قابل توجه این که در ماه‌های رمضان، محرم و صفر که از ماه‌های پرکار اداره تبلیغات اسلامی است، این اداره رییس نداشت.

خروج از نسخه موبایل