نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قائدی، شهردار نمونه و عظیمی، خیر نمونه در حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی

گریشنا:در مراسم تجلیل از فرمانداران،شهرداران و خیرین استان فارس در حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی از قائدی، شهردار سابق گراش و عبدالعزیز عظیمی، خیر گراشی تقدیر شد.

به گزارش رهبر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گراش؛ چهارم آذر ماه طی مراسمی در کتابخانه‌ی ملی فارس، قائدی شهردار سابق گراش، به عنوان شهردار نمونه استان در حوزه‌ی تعامل با کتاب‌خانه‌های عمومی شهر و پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی، معرفی شد و عبدالعزیز عظیمی نیز به عنوان خیر نمونه استان در حوزه‌ی کتابخانه‌سازی شناخته شد.

در این برنامه،دکتر مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛کدخداپور، معاون سیاسی استاندار فارس، مقیمی، مدیر کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ظهرابی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس، معاون فرهنگی ولی فقیه در استان فارس و معاون فرهنگی شهرداری شیراز حضور داشتند.

طی تماس خبرنگار گریشنا با مهدی آیینه‌افروز، عضو انجمن کتابخانه شهرستان؛ حاج عبدالعزیز عظیمی، قسمتی از هزینه‌ی ساخت و بازسازی کتابخانه‌ی عمومی شهر را پرداخت خواهد کرد و باقی هزینه‌ها به عهده‌ی شهرداری است. ساخت این کتابخانه که به نام کتابخانه‌ی عمومی عظیمی تغییر یافته است، از یک ماه قبل شروع شده و قرار است تا دو سال آینده در اختیار کتاب‌خوانان قرار گیرد.

این کتابخانه اکنون حدود هفده‌هزار کتاب دارد که در سال‌های آینده قرار است هم کتاب و هم کتابدار آن افزایش یابد. کتابخانه‌ی عمومی شهر، پس از بازسازی شامل بخش‌های سالن مطالعه، مخزن کتاب، کتاب‌های مرجع، کتابخانه دیجیتال و سالن کودک خواهد شد که زیر مجموعه‌ای از نهاد کتابخانه‌ی عمومی کشور محسوب می‌شود و تجهیز و راه‌اندازی آن توسط این نهاد خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل