نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

«نخل فارس» میانه آبان ثمر می‌دهد

AmirHamzeh Mehrabi02 گریشنا: امیرحمزه مهرابی، صاحب امتیاز مجله نخل فارس، از شروع انتشار این نشریه در اواسط آبان‌ماه خبر داد.

مهرابی در گفتگوی مکتوب با گریشنا اظهار کرد: «ارکان مجله تثبیت، مطالب و محتوای مجله آماده شده و در مرحله صفحه‌آرایی است. انشاءالله در یکی دو هفته‌ی آینده توزیع خواهد شد.»

به گفته مهرابی، ارکان اصلی این مجله را مهدی وفایی‌فرد، محمدحسن جعفری، سعید عالمی، مهدی مهرابی، یعقوب وفایی‌فرد، محسن عبداللهی و محمد شکاری تشکیل می‌دهند. «بحمدالله یک تیم صمیمی و هم‌دل گرد هم آمده‌اند و نیت‌شان انجام تکلیف و عملیاتی کردن تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری است. البته گزارش‌گران، عکاسان و نویسندگان دیگری با ما همکاری دارند که در این مرحله نیازی به ذکر اسامی آنها نمی‌بینم.»

صاحب امتیاز مجله فرهنگی نخل فارس در خصوص وجه تمایز آن با سایر نشریات گراش می‌گوید: «باید عرض کنم در حال حاضر مجله نخل فارس اولین و تنها رسانه مکتوب کاملاً گراشی است که مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و صاحب امتیاز، مدیر مسئول، سردبیر و همه عوامل اجرایی آن گراشی هستند. دیگر این که این مجله در ۳۲ صفحه تمام رنگی منتشر می‌شود که سعی می‌کنیم همه یا اکثر مطالب آن تولید خودمان باشد. جلد آن گلاسه و صفحات داخلی آن از جنس کاغذ مرغوب خواهد بود و با توجه به این که در قالب مجله منتشر می شود، تنوع، جذابیت و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.»

با توجه به هزینه بالای انتشار نشریه، مهرابی درباره‌ی تامین هزینه‌ها می‌گوید: «صادقانه عرض کنم که انجام کار فرهنگی به ویژه کار مطبوعاتی عشق می‌خواهد. باید از جان و مال خود مایه بگذاری وگرنه به سرانجام نمی‌رسد. هیچ‌کس با چشم‌داشت سود مادی پا به عرصه فرهنگی و مطبوعاتی نمی‌گذارد. جهت اطلاع خوانندگان عرض کنم که هزینه تهیه و چاپ مجله، چندین برابر نشریاتی است که به شکل روزنامه‌ای منتشر می‌شوند. ما متأسفانه هیچ‌گونه پشتوانه مالی و حمایتی نداریم و مثل همیشه بعد از خداوند، اتکایمان به مردم فرهنگ‌دوست و خیّر شهرمان است. در حال حاضر عوامل اجرایی و تهیه‌کنندگان، بدون این که حق‌الزحمه‌ای دریافت کنند، کار را شروع کرده‌اند و هزینه‌های دفتری و چاپ را هم فعلاً با هزینه شخصی به پیش می‌بریم، تا انشاءالله در آینده بتوانیم بخش اندکی از هزینه‌ها را از طریق فروش و جذب تبلیغات تأمین کنیم.»

مهرابی در انتها از همه کسانی که مایل به همکاری هستند، «به ویژه برادران و خواهرانی که در عرصه مطبوعات پیش‌قدم بوده‌اند و تجربیات‌شان بیشتر است»، دعوت می‌کند از طرق مختلف به صورت حضوری، تلفنی و ارسال ایمیل با این نشریه تماس حاصل کنند.

نشانی دفتر نشریه، گراش، بلوار کمربندی (سرداران)، بین دفتر مهندسی ایده و مصالح‌فروشی عظیمی است. شماره تلفن همراه مسئولین و آدرس پست الکترونیکی نشریه نیز به شرح زیر است:

امیرحمزه مهرابی ۰۹۱۲۵۵۲۸۵۶۲

مهدی وفایی‌فرد ۰۹۱۷۸۸۱۴۳۹۴

محمدحسن جعفری ۰۹۳۶۶۵۱۸۸۹۸

NakhlGerash@gmail.com

خروج از نسخه موبایل