نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بازگشت پارسینا به صحنه

گریشنا: گروه موسیقی پاپ پارسینا بعد از سه سال، با برگزاری کنسرت در ایام عید غدیر به صحنه باز می‌گردد.
به گزارش گریشنا این گروه موسیقی با مجوز  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه به مدت چهارشب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به روی صحنه می‌رود. سالن اجتماعات سراجی محل برگزاری این کنسرت است و بلیط‌های کنسرت در فروشگاه محصولات فرهنگی ولی‌عصر به فروش می‌رسد.
به گفته کیوان محسنی سرپرست برگزاری این برنامه: خانه فرهنگ گراش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزارکنندگان اصلی این کنسرت هستند و موسسه فرهنگی و هنری هفت برکه و شهرداری گراش نیز همکاری دارند. گروه تخصصی اتومبیل‌رانی بوکسواد حامی برگزاری است.
ابوالحسن حسینی سرپرست گروه پارسینا درباره این کنسرت گفت: «این برنامه نه به صورت جنگ که به صورت کنسرت برگزار می‌شود و چندین کار محلی نیز در آماده کرده‌ایم که به نظرم با استقبال مخاطبان همراه خواهد شد.» ابوالحسن حسینی، تنظیم کننده ونوازنده کیبورد؛ عباس امانی، تنظیم کننده، نوازنده گیتار و خواننده؛ محمود علیپور، هم خوان و نوازنده پرکاشن؛ ابراهیم تمیز، نوازنده گیتار؛ غلامرضا پورقائد، نوازنده دف؛ مهدی واحدی، نوازنده کیبورد اعضای پارسینا در اجرای این چهار شب هستند.
جواد رادمرد به عنوان تهیه کننده و مدیر صحنه؛ عبدالرضا افشار، مدیر اجرایی؛ محمد رستم پور،مدیر فنی و مجید جهاندیده مدیر تدارکات مهمترین عوامل اجرای کنسرت امسال را تشکیل می‌دهند.
آخرین کنسرت پارسینا، بهمن‌ماه ۱۳۹۰ برگزار شد. (خبر در گریشنا))
خروج از نسخه موبایل