نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پایان انتظار عکاس‌ها/نمایشگاه پلک آفتاب افتتاح شد

گریشنا: اولین روز از نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره پلک آفتاب با حضور جمعی از مسئولین و عکاسان منطقه به پایان رسید. این در حالی بود که در روز نخست نمایشگاه عکس‌های برگزیده جشنواره، هنوز عکس‌های بخش موضوعی به نمایش در نیامده بود.

جمعی از اعضای شورای شهر گراش، هیئت امنای موسسه آبشار اندیشه و موسسه هفت‌برکه اولین مهمانانی بودند که در نمایشگاه حضور پیدا کردند. ساعت ۱۸ یکشنبه، بالاخره درهای نمایشگاه باز شدند تا انتظار شرکت‌کنندگان در جشنواره به سر برسد.

نمایشگاه آثار برگزیده، آخرین مرحله از سلسله برنامه‌های «پلک آفتاب» است که دیروز افتتاح شد. پیش از این دو تور و سه کارگاه عکاسی، هنرمندان گراشی را گرد هم آورده بود تا جشنواره هرچه بهتر برگزار شود.

در این نمایشگاه ۵۰ عکس در بخش آزاد، ۵۴ عکس در بخش اینستاگرام و ۱۴ عکس در بخش موضوعی «اماکن متبرکه» به نمایش گذاشته شده است. جواد آب‌افکن، دبیر بخش نمایشگاه «پلک آفتاب» درباره بخش موضوعی می‌گوید: «در این بخش اداره اوقاف گراش حامی جشنواره است.» او ادامه می‌دهد: «متاسفانه این بخش دیرتر به فراخوان اضافه شد و به همین دلیل تعداد کمتری از عکاسان در این بخش شرکت داشتند.» به گفته آب‌افکن، عکس‌های بخش موضوعی از روز دوم جشنواره بر دیوارهای نمایشگاه قرار می‌گیرند.

برای بازدید از این نمایشگاه تا جمعه، ۲۱ شهریورماه فرصت دارید. ساعات بازدید نمایشگاه صبح ها ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۲۳ است.

در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را ببینید:

 

خروج از نسخه موبایل