نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

وعده اعزام بازرس اداره کل بنیاد شهید به گراش

13921212 Golzar

گریشنا: با تماس یکی از جانبازان با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس قرار است یک بازرس و یک درمانگر در روزهای آینده به گراش سفر کنند.

بر اساس گزارش گریشنا در پی تکرار خودکشی یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس و درج هشدار «ضرورت آسیب شناسی اجتماعی» توسط دکتر امیر حمزه مهرابی در گریشنا واکنش‌هایی در جوامع مجازی و واتساپ و سایت‌های مختلف خبری نسبت به اهمیت موضوع و واکاوی هر چه بیشتر مشکلات این طیف از ایثار گران ۸ سال دفاع مقدس رخ داد.

حبیب فروزش از جمله کسانی بود که با مراجعه به مسئولین ذی ربط پیگیری این موضوع بود. پیگیری‌های او در نهایت به یک گفتگوی نیم ساعتی با محمود پاکدل مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس منتهی شد. (تماس با مدیر کل) فروزش می‌گوید در گفتگو  گزارشی از وضعیت نابسامان امور جانبازان و اتفاقات اخیر خود کشی‌ها و طرح مسایلی همچون عدم رسیدگی به وضعیت روحی وروانی شخص جانباز و خانواده معظم آنها و ساخت وساز گلزار شهدا و… ارائه کرده است.

این تماس هفته گذشته انجام شده و مدیر کل بنیاید شهد فارس به این جانباز وعده داده است دونفر از مرکز استان شامل یک نفر با عنوان بازرس و یک نفر مشاور امور درمانی به شهرستان گراش اعزام شوند. با توجه به این این سفر احتمالا در این هفته انجام خواهد شد خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌توانند در چند روزه آینده با ارتباط با بنیاد شهید و امورز ایثارگران گراش ضمن طرح مشکلات خود پیگر موضوع این دیدار با مسئولین باشند.

خروج از نسخه موبایل