نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دانشجویان علوم پزشکی قهرمان والیبال بسیجیان

گریشنا: تیم شهیدان بهمنی متشکل از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش، قهرمان مسابقات والیبال یادواره شهیدان جعفری و باقرپور شد.

به گزارش مجید افشار، مسابقات والیبال یادواره شهیدان باباحسن و محمدکاظم جعفری و شهید اکبر باقرپور به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه و حوزه شهید بهادری با حضور هشت تیم برگزار شد. راه و شهرسازی، اتومبیل برگ سبز ، گراش جوان، دانشجویان، ناحیه مقاومت، دانشگاه علوم پزشکی به صورت دوره‌ای در سالن شهید احمد مشتاقی با یکدیگر رودرو شدند.

در بازی پایانی در حضور مسولین و خانواده‌های شهدا و تماشاگران، دانشگاه علوم پزشکی به مصاف اتومبیل برگ سبز رفت. این درحالی بود که تیم اتومبیل برگ سبز از نظر ست شماری بالاتر از بقیه تیم‌‌ها بود ولی با توافق صورت گرفته و برای مشخص شدن رتبه‌بندی تیم‌ها، مسابقه فینال و رده‌بندی برگزار شد که در بازی فینال تیم علوم پزشکی در یک بازی مهیج و حساب شده اتومبیل برگ سبز را با حساب سه بر یک شکست داد.
بدین ترتیب، دانشگاه علوم پزشکی، اتومبیل برگ سبز، راه و شهرسازی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. تیم گراش جوان نیز کاپ اخلاق دریافت کرد.

از سوی کمیته برگزاری بازیکنان برتر نیز معرفی شدند:

بهترین پاسور و بهترین سرویس زن: ابراهیم ازرم و اسحاق فروزش از اتومبیل برگ سبز. بهترین اسپک‌زن و بهترین لیبرو: اسماعیل گل‌محمدی و سعید صالحی از دانشگاه علوم پزشکی. بازیکن اخلاق: علی کوهگرد از گراش جوان. هر کدام که از برگزیدگان مبلغ ۵۰۰۰۰۰ هزار ریال به همراه مدال دریافت کردند.

کمیته برگزاری از زحمات داوران این دوره ابراهیم آزرم، حسین افشار، ساسان شبانی، غلامرضا پورقائد، منوچهر رستم‌پور، جواد عالی پور، مصطفی قنبرپور، عبدالمهدی مهرابی، مهدی مهرابی، علیرضا وقارفرد، رضا متین، نظری و همچنین همکاران برگزاری حاج نجات آشفته، عبدالرضا افشار، علیرضا دانشور، مهدی کهندلی، یاسر رنجبر و محمدرضا وفایی‌فرد تقدیر کرد.

خروج از نسخه موبایل