نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حضور هنرمندان گراشی در مراسم روز جهانی تئاتر

گریشنا:به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تئاتر و به دعوت مسئولان اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس جمعی از هنرمندان عرصه تاتر شهرستان گراش در مراسمی که روز جمعه نوزدهم اردیبهشت در تالار حافظ شیراز برگزار شد،شرکت کردند.

به گزارش سایت خبری آریا؛ در این مراسم از پیشکسوتان هنر‌های نمایشی و شش نویسنده‌ی تئاتر استانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، یک عضو ارشد مرکز هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی فارس تجلیل شد.

ایرج الهیاری(لارستان)، فرهاد غضنفری(سپیدان)، عباس فیروزآبادی(فیروز آباد)، رضا پرسا(نی ریز)، ابراهیم پاکدل(استهبان)، علی محمد سیستانی(داراب)، محمدهاشم دهقان(کازرون)، محمود صفری(لامرد)،حسین اقلیدی(اقلید)،نادر افسر(جهرم) و احمد وامق(فسا)  اسامی هنرمندانی است که در این برنامه از آن‌ها تقدیر شد.

به گفته‌ی علی فخری تیمی هشت نفره از انجمن نمایش شهرستان گراش نیز جهت شرکت در این مراسم به شیراز اعزام شدند.

به گزارش محمد رستم‌پور؛کارگاه‌های آموزش بازیگری و کارگردانی با حضور اساتید مجرب و سرشناس کشوری در این تالار  ارائه شد و هنرمندان گراشی در این کلاس‌های فشرده شرکت کردند. همچنین در قسمتی از این برنامه چند کلیپ از کار‌های هنری محمد‌علی شامحمدیٰ،علی فخری و محمود علی‌پور پخش شد.

محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کیوان محسنی یکی از فیلم‌سازان گراشی نیز برای اعزام گروه هنرمندان گراشی به این همایش،همکاری داشتند.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل