نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۹ معلم ومدیر نمونه انتخاب شدند

گریشنا: با نزدیک شدن به هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم، نه تن از مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش شهرستان گراش معرفی شدند. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش؛ در این لیست چهار معلم،چهار مدیر و یک معاون به عنوان مدیران و معلمان نمونه‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش در سال ۹۳-۹۲ انتخاب و معرفی شدند که از این بین شش نفر آن‌ها آقا و سه نفر خانم هستند.

زمان تنها؛ آموزگاردبستان بانوحقانی،سیده ملیحه جواد‌پور؛مدیر دبستان بانوحقانی،راضیه باقر‌پوریان؛آموزگار دبستان کریمیان،سید ایوب حسینی‌فرد؛مربی پرورشی مدرسه راهنمایی شاهد،محمد سلیمی؛مدیر مجتمع شهید بهشتی فداغ،اسماعیل اسدی؛آموزگار دبستان مهدیه خلیلی،محمد‌هاشم درویشی؛مدیر مدرسه‌ی راهنمایی شاهد،عبدالعزیزفیروزی؛مدیر هنرستان امام حسین(ع)،عبدالله شیرزادی؛معاون پرورشی دبیرستان سیدالشهدا(ع)،اسامی منتخبینی است که به عنوان فرهنگیان نمونه از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

ابراهیم مهروری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز در پیامی فرا رسیدن هفته‌ی معلم را تبریک گفت. متن این پیام بدین  شرح است:

اگر ارزش اشخاص با میزان ارزش کارشان تعیین شود بدون تردید معلمین برجسته‌ترین مقام‌ها را به دست خواهند آورد، زیرا این طبقه مهم‌ترین و حساس‌ترین کارها را به عهده دارند.

دردرجه اول انبیاء و رسولان الهی عهده دار این وظیفه مهم بودند و در درجه دوم جانشینان آنان همان برنامه پیامبران را ادامه دادند و در مرحله بعدی علماء و دانشمندان هستند که ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء می باشند.

در دین مقدس اسلام نیز معلم از جایگاه رفیع و منزلت عظیمی برخوردار است به گونه‌ای که آیات و روایات بسیاری در تعریف و تمجید از مقام والای معلم، مربی و مبلغ دین اسلام وارد شده است. همچنین حکیمان، ادیبان، شاعران و … هر کدام به نوبه خود سخنی در ستایش از معلم گفته اند.

موقعیت معنوی معلم آنچنان رفیع و والاست که هیچ کس اعم از دوست و دشمن نمی‌تواند منکر آن باشد ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده آنان فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری (ره) را گامی می‌داریم و به ساحت مقدس همه عزیزان و دلسوز فرهنگی تبریک می‌گویم.
ابراهیم مهروری ـ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش

 

 

خروج از نسخه موبایل