نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دو کشته و دو مجروح در تصادف سایپا با ۲۰۷

گریشنا: تصادف پژو ۲۰۷ با سایپا جان زن و مرد جوان لارستانی را گرفت و نواز شوری شهروند گراشی به همراه علی‌رضا پسر نوجوانش را راهی بیمارستان کرد.

به گفته‌ی شکاری مسوول امداد و نجات هلال‌احمر؛ این حادثه امشب هیجدهم فروردین ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در صد متری بلوار سعادت اتفاق افتاد.

در این تصادف دو شهروند لارستانی کشته شدند. زن مسافر پژو ۲۰۷ در دم جان سپرد و  راننده بعد از رسیدن به بیمارستان از دنیا رفت.

اما با تلاش نیرو‌های امداد و نجات و اورژانس نواز شوری که از ناحیه‌ی سر و ستون فقرات دچار آسیب شده بود و علی‌رضا که او نیز دچار ترومای سر شده بود به بیمارستان انتقال یافتند تا سی‌تی‌اسکن شوند و مقدمات درمان آن‌ها در بیمارستان امیر‌المومنین(ع) انجام شود.

یک ماه قبل،نهم اسفندماه ۹۲، تصادف پژو ۴۰۵ با پیکان بار در این جاده، سه نفر را به کام مرگ فرستاد.

تکمیل خبر: به گزارش سایت دفتر امام جمعه گراش، این تصادف و ناامنی جاده در دیدار رییس دانشکده علوم پزشکی گراش و معاونین‌اش با امام جمعه نیز مطرح شد. در این جلسه دکتر محمدی با اشاره به این حادثه، خواستار پیگیری برای حذف نقاط حادثه‌خیز از پلیس راه لار تا شهرستان گراش  شد.

تکمیل خبر: به گزارش سایت صحبت نو، یکی از کشته‌شدگان این حادثه، شقایق رحمان‌دوست هنرمند لارستانی بود. او در سال ۱۳۶۷ متولد شد و از سال ۸۶ با نمایش «در سایه سار سوگ سکوت» فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در نمایش هایی همچون پشت شیشه ها، صدا ، سکوت ، حرکت به ایفای نقش پرداخت.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در پی درگذشت این هنرمند عرصه تئاتر پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون
.. و هر از گاه در گذر زمان ، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید ” درگذشت ناباورانه هنرمند جوان لارستان زنده یاد شقایق رحماندوست ، در اثر سانحه رانندگی موجی از اندوه و افسوس را در میان هنرمندان برانگیخت.
 بدین وسیله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، جامعه هنری و اصحاب فرهنگ شهرستان تاسف و تالم خود را در غم از دست رفتن این عزیز ابراز داشته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جامعه ی هنری شهرستان 

خروج از نسخه موبایل