نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

یک مدرسه‌‌ی خیرساز دیگر در گراش

گریشنا:با ساخت مدرسه‌ی حاج غلامحسین قمری گراشی در شهرک پردیس مدرسه‌ای دیگر به لیست مدرسه‌های خیر‌ساز گراش اضافه خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورشٰ گراش؛ نوزدهم بهمن ماه حاج غلامحسین قمری، خیر گراشی طی جلسه‌ای در اتاق مدیریت آموزش‌وپرورش، از ساخت یک مدرسه در شهرک پردیس سخن گفت.

ابراهیم مهروری رئیس اداره در این جلسه ازنیت خیر و توجه و اهمیت این خیر مدرسه‌ساز به مساله‌ی آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان قدردانی کرد و گفت:«باید از نظر داشتن مکان‌های آموزشی در گراش به جایی برسیم که همه مشکلات در این زمینه رفع شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها از نظر رفت و آمد و انتخاب مدرسه مشکلی نداشته باشند.»

در ادامه پس از تصمیم‌گیری نهایی، مقرر شد تا با مساعدت حاج غلامحسین قمری مدرسه‌ای با شش کلاس به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع  با هزینه ای حدود چهار میلیارد ریال در شهرک پردیس ساخته شود.

قمری هدف از ساختن این مدرسه را خدمت به شهر و کمک برای بالا بردن سطح علمی شهر دانست و تصریح کرد:«همه مردم گراش باید برای ارتقاء سطح علمی شهرستان تلاش کنند و از مهروری به خاطر تلاشش در این زمینه تشکر کرد.»

مهندس زین العابدین (عباس) مهرابی،مجری این پروژه گفت:« این طرح تحت نظارت اداره کل نوسازی مدارس است و پیش‌بینی می‌شود که تا سال آینده به بهره برداری برسد.»

خروج از نسخه موبایل