نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چند خبر از دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی

گریشنا: سمیه رادمرد خبرنگار هفتسانه و دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی چند خبر از این دانشکده را برای گریشنا ارسال کرده است.

تحلیل غدیر برمبنای آیات و روایات

جمعه شب، سوم آبان ماه به مناسبت عید غدیر جشنی در دانشکده ی علوم و معارف قرآنی برگزار شد. مسئولین این برنامه دانشجویان ترم اول بودند. همه ی دانشجویان و اساتید دانشگاه و چند تن از همسایه ها در این جشن شرکت داشتند. سخنران نام آور (استاد دانشکده) واقعه ی غدیر را از طریق سه محور بر مبنای آیات تحلیل کرد. متن و شعری درباره ی غدیر توسط دانشجویان قرائت شد. در پایان مراسم مسابقه ای با ۴ شرکت کننده برگزار شد. در این مسابقه تعدادی سوال قرآنی از دانشجویان پرسیده شد و در آخر به برنده ی مسابقه مریم شاکری یک جلد قرآن اهدا شد.

دانشجویان دانشکده علوم قرآنی در شب شعر غدیر

پنج شنبه شب دوم آبان ماه شب شعری از طرف آموزش و پرورش در سالن سراجی برگزار شد. شراره امیری، اطهر دریابر، زهرا احمدزاده و زهرا حداد زاده چهار شرکت کننده از دانشکده ی علوم قرآنی بودند که در این شب شعر شعرهای‌شان را خواندند. شعر سه نفر از آن ها با موضوع غدیر و یک نفر دیگر با موضوع امام زمان بود.

جلسه‌ی آموزش وظایف اجرایی حلقه‌ی صالحین

جمعه شب سوم آبان ماه سه نفر از سر حلقه ی صالحین دانشکده ی علوم قرآنی شراره امیری، زهزا احمدزاده و زکیه آهنگیان در پایگاه فاطمیه مسجد امام زین العابدین در جلسه‌ای شرکت کردند. این جلسه با حضور خواهران و برادران بسیجی و برای بیان اهداف طرح و آموزش وظایف اجرایی کلاس‌ها برگزار شد.

راه‌اندازی پایگاه بسیج در دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی

راه‌اندازی پایگاه بسیج در دانشکده‌ی علوم و معارف قرآنی توسط دانشجویان انجام شد. اعضای پایگاه بسیج یک فرمانده و یک جانشین فرمانده و دوازده نفر عضو هستند که برای انتخاب‌شان، روز سه شنبه هفتم آبان ماه انتخاباتی بین دانشجویان انجام گرفت و چهارده نفر از بین شرکت کنندگان انتخاب شدند.

خروج از نسخه موبایل