نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سرقت برق‌آسا از سه خانه شهرک رزمندگان

گریشنا: دیشب ۱۰ مهرماه سارقین سه خانه را به صورت پی‌درپی در شهرک رزمندگان و پاسداران سرقت کردند.

در این سرقت منازل آقایان عزیز نوبهار، حسن پورشمسی و جانعلی خوشاب سرقت شد. منزل نوبهار در خیابان پیامبر اعظم، منزل حسن پورشمسی در انتهای شهرک پاسداران و منزل خوشاب در شهرک رزمندگان قرار دارد.

نوبهار می‌گوید: ساعت ۷ شب از منزل خارج شدیم و ساعت حدود نه و نیم که برگشتیم دیدیم در هال باز است و وسایل منزل به هم ریخته است.» سارقین با شکستن قفل جوفی هال وارد منزل شده بودند و با هم ریختن وسایل اقدام به سرفت کردند.

نوبهار می‌گوید:«باید از نیروی انتظامی تشکر کنم که به محض تماس، نیروهای ۱۱۰ و آگاهی در محل حاضر شدند. امیدوارم تحقیقات آن‌ها نیز به سرعت به نتیجه برسد.»

سارقین در فرصت چهار ساعتی از ساعت هفت تا یازده شب به سه خانه سر زده و سرقت کرده‌اند. در بین راه سارقین سری نیز به مسجد نیمه تمام محل زده و بخشی از کابل‌های موجود در مسجد را به سرقت برده‌اند.

ارزش اموال مسروقه چندان زیاد نیست اما مساله‌ای که نگرانی را به وجود آورده است از بین رفتن امنیت محله و سرعت سارقین در انجام کار است. به گفته یکی از اهالی شهر رزمندگان: «تاریک بودن کوچه‌ها و معابر شهرک کار سارقین را ساده و شناسایی آنان را سخت می‌کند.»

پورشمسی که دبیر آموزش و پرورش است. می‌گوید: «وقتی من با نیروی انتظامی تماس گرفتم در محل حاضر شدند , گفتند امشب چندین سرقت انجام شده و در محل‌های دیگر مشغول بررسی بوده‌اند. بعد از آن با دقت وسواس خاصی محل را بررسی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.» پورشمسی معتقد است که افزایش نیروهای انتظامی می‌تواند در این موارد باعث اطمینان بیشتر مردم شود.

نوبهار می‌گوید من بعد از پیگیری از طریق نیروی انتظامی به قاسم فرسوده کارشناس انتظامی فرمانداری گراش و حبیب مهرابی، مهندس هرمزی و محمد ناصری اعضای شورای شهر نیز مراجعه کردم و آن قول پیگیری موضوع را دادند .

جمعی از اهالی شهرک رزمندگان خواهان پیگیری مجدانه مسئولین انتظامی و سیاسی شهر برای جلوگیری از تکرار این گونه موارد شدند.

خروج از نسخه موبایل