نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مشکلات ارد روی میز فرمانداری گراش

گریشنا: جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش ارد با حضور فرماندار، روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش ارد در محل سالن اجتماعات فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات مردم نیازمند توجه مسئولین است و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

مهندس کریمی فرد با اشاره به حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در بخش ارد و روستاهای تابعه خاطر نشان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مسئولین در متن مشکلات مردم قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیاری از آبادی ها و روستاهای کشور از لحاظ امکانات اولیه و زیر ساخت ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مناطق محروم در بخش راه، برق، مخابرات، کشاورزی و آب آشامیدنی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته اند و در رفع محرومیت و آبادانی نقاط محروم گامهای مؤثر و مفیدی نیز برداشته شده است که امیدواریم با تداوم و شتاب آن شاهد رفع محرومیت از تمام نقاط محروم شهرستان باشیم.

مهندس کریمی فرد درخصوص راه اندازی شهرداری در بخش ارد خبر داد و اظهار داشت: به توجه به مکاتبات و پیگیری های که صورت گرفته است امیدواریم هر چه سریع تر شاهد استقرار شهرداری در بخش ارد باشیم.

وی با اشاره به توسعه و رشد متوازن در بخش ارد خواستار راه اندازی کمیته ارتقاء در این بخش شد و اظهار داشت: توجه و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی همچنین ضمن تجلیل از خیرین بخش ارد تصریح کرد: خیرین همواره هم گام با دولت در کنار مردم حضور داشتند و بسیاری از مشکلات مردم با کمک خیرین رفع شده است که این همراهی و مساعدت، بایستی استمرار داشته باشد.

مهندس کریمی فرد فرماندار گراش اضافه کرد: با عنایت به مشکلات نقدینگی در سال گذشته ۱۸ درصد وجه اعتبارات استانی و ۳۹ درصد وجه از اعتبارات دو درصد نفت و گاز تامین شد.

وی در ادامه سخنان خود به وجود امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: با تلاش و مجاهدت شهدا وایثارگران امروز شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

تامین و رفع مشکل آب شرب، بهسازی معابر و آسفالت خیابان های سطح شهر، گازرسانی،تامین خودرو جهت جمع اوری زباله، تامین نیروی انسانی جهت مرکز اورژانس ،ایجاد نمایندگی ادارات و ارگان های دولتی، رفع مشکلات ناشی از نوسانات برق، افت ولتاژ و توسعه شبکه برق، احداث سالن ورزشی و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی، پوشش شبکه اینترنت و احداث بی تی اس از جمله مسائل و مشکلاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل