نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قائدی فعلا شهردار می‌ماند

گریشنا: اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر در اولین تصمیم خود، حسین قائدی را تا زمان تعیین شهردار بعدی در سمت‌اش ابقا کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، طی حکمی از طرف علی‌اصغر حسنی رییس شورای اسلامی شهر گراش، مهندس قائدی کماکان به عنوان شهردار به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این تصمیم در پی دریافت بخش‌نامه‌ای از وزارت کشور گرفته شده است که به شوراهای اسلامی شهر امکان می‌دهد به جای معرفی سرپرست شهرداری تا زمان تعیین شهردار، از شهردار قبلی بخواهند در پست‌اش باقی بماند.

در این نامه که به امضای حسنی رسیده، آمده است: «ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در طول تصدی شهرداری گراش، بر اساس بند ب بخش‌نامه شماره ۳۳۴/۱/۶۱۳۷۵ مورخه ۳۰/۵/۹۲ وزیر محترم کشور بدین‌وسیله به شما ابلاغ می‌گردد کماکان به فعالیت خود ادامه داده، بدیهی است کما فی السابق در تمام امور با شورای اسلامی شهر هماهنگی لازم به عمل آید.»

عبدالرضا هرمزی، سخنگوی شورای چهارم، نیز در تایید این خبر می‌گوید: «این تصمیم در دومین جلسه رسمی شورا که دیشب سه‌شنبه ۱۲ شهریور با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد اتخاذ گردید. اعضا پس از بحث و بررسی‌ها، به این نتیجه رسیدند که از مهندس قائدی بخواهند با توجه به تجارب موفقی که در شهرداری دارد، و البته با توجه به این‌که برنامه‌ی رفتن‌اش از گراش قطعی است، تا معرفی فرد دیگری به عنوان شهردار، در سمت خود بماند.»

هرمزی درباره‌ی تعیین جانشین مهندس قائدی نیز اظهار کرد: «چند گزینه مطرح کرده‌ایم، و در اسرع وقت نسبت به معرفی شهردار اقدام می‌کنیم.»

بدین ترتیب مهندس قائدی رفتن‌اش به شیراز را برای مدت محدودی عقب می‌اندازد تا شهرداری گراش همچنان با مدیریت او فعالیت کند.

خروج از نسخه موبایل