نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هشدار فرماندهی انتظامی به تردد بی‌مورد موتورها

13900526 motor 6 گریشنا: فرماندهی انتظامی شهرستان گراش به موتورسوارهایی که تردد‌های مکرر و غیر‌ضروری در خیابان دارند، هشدار داد که آنها را متوقف خواهد کرد.

در نامه‌ای که از فرماندهی انتظامی شهرستان گراش به موسسه‌ی هفت برکه ارسال شده است، اعلام شده است که تردد‌های مکرر موتور‌سواران از اوایل شب تا بامداد در سطح خیابان‌ها و کوچه‌ها در ماه مبارک رمضان، باعث نارضایتی عده‌ای از شهروندان و به‌هم‌ریختگی نظم اجتماعی شده است. به همین دلیل، مامورین فرماندهی انتظامی به منظور ایجاد انضباط اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی، موتورسیکلت‌های متخلف را توقیف و به پارکینگ انتقال می‌دهند.

 متن این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و استعانت از درگاه ایزد منان در ایام‌ ا… ماه مبارک رمضان؛ به استحضار شهروندان فهیم و آگاه شهر می‌رساند:

همان‌طور که شهروندان عزیز روزانه مشاهده می‌نمایند، عده‌ای از راکبین موتور‌سوار در ماه مبارک رمضان از اوایل شب تا بامداد به صورت غیر‌ضروری در سطح خیابان‌ها و کوچه‌ها اقدام به تردد‌های مکرر و به هم‌ریختگی نظم اجتماعی شهر می‌نمایند که در همین راستا عده‌ای از شهروندان به صورت حضوری و یا تلفنی از مسئولین انتظامی شهرستان خواستار برخورد با این معضل شده‌اند. علی‌هذا این فرماندهی از والدین گرامی درخواست دارد که از تردد غیر ضروری فرزندانشان در سطح شهر در ساعات مذکور که هم جلوه شهر را نا‌زیبا و هم باعث آزار و اذیت مردم می‌شود خودداری نمایند. بدیهی است مامورین این فرماندهی در صورت عدم رعایت راکبین موتور‌سوار در راستای انجام ماموریت محوله ضمن هماهنگی به عمل آمده با فرماندار محترم شهرستان به منظور ایجاد انضباط اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی موظف به توقیف موتور‌سیکلت‌های متخلف و دلالت آن‌ها به پارکینگ عمومی شهرستان خواهد بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان گراش

سرهنگ۲ عبدالعظیم انصاری

خروج از نسخه موبایل