نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تکلیف لامرد و مهر را موسوی مشخص می‌کند/ آیا گراش و خنج نیز حق انتخاب دارند؟

جمشید جعفرپور تصمیم‌گیری در مورد این که آیا ادارات شهرستان‌های لامرد و مهر زیر نظر اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت قرار بگیرند را به سیدموسی موسوی نماینده این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی واگذار کرد.

سایت شخصی جعفرپور امروز در مطلبی به بررسی مزایای تاسیس ادارات کل جنوب فارس پرداخته است. در بخش پایانی این مطلب جعفرپور نوشته است: «چنانچه به هردلیلی وبا هر محاسبه ای نماینده محترم لامرد ومهر مصلحت را در خروج ازاین دو اداره کل می بیند حداکثر تا چند روز دیگر فرصت دارد با اعلام جمعبندی خود نسبت به این امر اقدام نماید که درغیر این صورت با شروع بکار رسمی این ادارات در آینده نزدیک ،تحقق این خواسته با دشواری های فراوان حقوقی همراه خواهد بود.» به نظر می‌رسد با توجه به اعتراضات انجام شده در لامرد، جعفرپور ترجیح داده است که تصمیم‌گیری در این مورد را به نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس محول کند.

در گراش نیز به این تصمیم اعتراض شده بود که باید دید آیا این اعتراضات به جایی می‌رسد یا نه. (بیانیه نهادهای مردمی، صحبت‌های امام جمعه). اداره جهاد کشاورزی گراش از نخستین اداراتی بود که بعد از شهرستان شدن گراش فعالیت خود را آغاز کرد. صنعت، معدن و تجارت گراش نیز به صورت نمایندگی اداره می‌شود.

تقدیر از جعفرپور در لار

به گزارش صحبت نو ساعت ۱۹ فردا سه شنبه دکتر جعفرپور همراه با هیئتی وارد فرودگاه بین المللی لارستان می شود. قرار است که ساعت ۲۲ در مسجد النبی (ص) از جعفرپور به خاطر ارتقاد اداره کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت قدردانی شود. گفته می‌شود یکی از معاونین رییس‌جمهور همراه با نماینده مجلس به لارستان سفر می‌کند.

خروج از نسخه موبایل