نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حادثه در کوهستان؛ دلاور جان به در برد

 گریشنا: خسرو دلاور، ۶۰ساله، از ارتفاعات بالای تنگ بادامی سقوط کرد، ولی با وجود شکستگی دنده‌ی راست و پای راست، جان سالم به در برد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش، او اکنون به بیمارستان منتقل شده است و سطح هوشیاری مناسبی هم دارد.

یکی از نزدیکان دلاور می‌گوید: «او عاشق کوه است. امروز صبح همراه برادرش به کوه زد، و خبر حادثه را برادرش به پسر او می‌رساند. وقتی به دنبال‌اش می‌روند، او را بیهوش پیدا می‌کنند.»

روابط عمومی هلال احمر هم نقل می‌کند: «حادثه ساعت ۹ شب رخ داده است. او حدود ۵۰ متر از کوه به پایین غلت خورده و با خوش‌شانسی پشت یک بوته گیر کرده است. وقتی ساعت ۱۰:۳۰ او را پیدا کردند و با تیم امداد کوهستان هلال احمر تماس گرفتند، گفتند بیهوش است. آموزش کمک‌های اولیه و CPR از طریق تلفن به آنها داده شد، و مصدوم به حالت بهتری رسید.»

تیم اول امداد کوهستان هلال احمر ساعت ۱۰:۴۵ به پای تنگ بادامی می‌رسد، و تا پیدا کردن مصدوم و حمل او به پایین، حدود ۴ ساعت طول می‌کشد. در این بین تیم دوم امداد کوهستان هم سر می‌رسد و نیمی از سختی پایین آوردن مصدوم را به عهده می‌گیرد.

روابط عمومی هلال احمر اطمینان می‌دهد که وضعیت خسرو دلاور در حال حاضر باثبات است و او توانسته است چند کلمه‌ای با اطرافیان‌اش در بیمارستان صحبت کند.

خروج از نسخه موبایل