نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قبولی‌های کنکور دکترای ۱۴۰۳

هفت‌برکه: با اعلام نتایج آزمون دکترای دانشگاه‌ها، بیشتر پذیرفته‌شدگان این آزمون از میان مدرسان دانشگاه آزاد و فرهنگیان آموزش و پرورش هستند که تمام آنها در دانشگاه آزاد پذیرفته شده‌اند. هفت‌برکه به سراغ آنها رفته تا علاوه بر یک معرفی کوتاه، از آنها بپرسد که آیا قصد دارند در این مقطع تحصیل کنند یا خیر. شما نیز اگر در میان پذیرفته‌شدگان هستید یا کسی را می‌شناسید، به هفت‌برکه اطلاع دهید تا این لیست تکمیل شود.

نیلوفر خواجه‌زاده امسال در مقطع دکترای رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد شیراز قبول شده و تصمیم او برای ادامه تحصیل قطعی است. او ورودی سال ۹۶ در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد لار است و سال ۱۴۰۰ بلافاصله بعد از کارشناسی، در دوره‌ی ارشد همین دانشگاه در رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل کرده است. خواجه‌زاده در مدارس پیش‌دبستان و دبستان فرهنگ گراش، زبان انگلیسی کودکان؛ و نیز در دانشگاه آزاد گراش، دروس زبان پیش‌دانشگاهی و زبان عمومی را تدریس می‌کند.

حسن جبرالدینی در رشته‌ی مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد شیراز قبول شده است و می‌گوید امسال به طور جدی قصد دارد دانشجوی دکترا شود. او ورودی سال ۸۵ کاردانی دانشگاه آزاد لار در رشته‌ی تربیت بدنی، کارشناسی ناپیوسته شیراز ورودی سال ۸۸ و ارشد دانشگاه آزاد شیراز ورودی ۹۵ است. جبرالدینی امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز شرکت کرده و منتظر اعلام نتایج آنجا نیز است. او چند مقاله‌ی علمی داخلی و خارجی هم دارد و به عنوان سخنران در کارگاه‌های آموزشی شرکت داشته و اکنون در دانشگاه‌های آزاد لار و گراش در همین رشته مشغول تدریس است. جبرالدینی همچنین رئیس هیات بدمینتون گراش است و چند سال در مقطع غیرانتفاعی نیز تدریس کرده است.

جعفر یوسفی نیز امسال در رشته‌ی علوم سیاسی گرایش مسائل ایران در دانشگاه آزاد لامرد پذیرفته شده و می‌گوید امسال دانشجوی دکترا خواهد بود. یوسفی سال ۸۳ تا ۸۵ رشته‌ی مهندسی کامپیوتر مقطع کاردانی را در دانشگاه اشکذر یزد گذرانده و از سال ۸۹ تا ۹۱ در دانشگاه آزاد لار در همین رشته مقطع کارشناسی خوانده است. سال ۹۸ در دانشگاه علم و هنر یزد از مهندسی کامپیوتر به مدیریت فناوری اطلاعات تغییر رشته می‌دهد و اکنون مقطع دکترا را در رشته‌ی متفاوتی در علوم انسانی پیش رو دارد. او در حال حاضر کارمند دانشکده‌ی علوم پزشکی و مامور به فرمانداری گراش است.

مهندس حمیدرضا هنرور در رشته‌ی مهندسی سازه دانشگاه آزاد لار مقطع دکترا پذیرفته شده است و می‌گوید با وجود وقت‌گیر بودن و هزینه‌ی بالای آن، احتمالا ادامه تحصیل می‌دهد. او از سال ۶۹ تا ۷۴ دوره‌ی لیسانس را در دانشگاه آزاد یزد و مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه آزاد لار در همین گرایش تحصیل کرده است. هنرور مدت دو سال است در دانشگاه آزاد گراش در رشته‌ی معماری تدریس می‌کند و رئیس کمیته‌ی عمران دفتر نمایندگی گراش است. او می‌گوید اولین نفری است که در گراش در مقطع کارشناسی ارشد همین رشته سال ۱۴۰۱ فارغ‌التحصیل شده است. او همچنین مهندس ناظر بیش از ۴۰۰ ساختمان و مهندس طراح ۵۰۰ ساختمان بوده و به مدت هفت سال سمت معاونت نظام مهندسی لار را در کارنامه‌ی شغلی خود دارد.

اسامی فرهنگیان بومی و غیر بومی دیگری نیز در لیست پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد به چشم می‌خورد:

– مهرداد بدیع‌زادگان (معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش گراش) در رشته حقوق عمومی در دانشگاه آزاد زاهدان پذیرفته شده است.

– امین مهرابی مزیدی (کارمند اداره‌ی آموزش و پرورش گراش)، رشته‌ی جغرافیا، دانشگاه آزاد لارستان

– مهدی شاهسوندی (مدیر آموزگار مقطع ابتدایی مدرسه امام موسی کاظم (ع)، دشت رحمانی)، رشته‌ی علوم تربیتی گرایش فلسفه آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی لامرد

– حمیدرضا پرند (مدرس دانشگاه آزاد گراش و پیام نور اوز)، برنامه‌ریزی شهری، دانشگاه آزاد لارستان

 

خروج از نسخه موبایل