نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۱۰۰ ویزیت رایگان در هر اردوی جهادی پزشکان

هفت‌برکه: با برگزاری هر اردوی جهادی خدمات پزشکی در مناطق محروم، بین ۵۰ تا ۱۰۰ بیمار ویزیت می‌شوند.

گلکار پزشک عمومی و نماینده دانشکده علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی شهرستان گراش در اردوی جهادی شهر ارد گفت: اردوهای جهادی از سال ۱۳۹۶ در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در شهرستان گراش آغاز شد.

وی افزود: این طرح با هدف و محوریت محرومیت زدایی و دسترسی آسان مردم مناطق دورافتاده و کم برخوردار به خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای برگزار می شود.

گلکار به استمرار اردوی جهادی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این سال ها اردوی جهادی به صورت ماهیانه و مستمر برگزار شده و تا کنون قریب به ۱۰۰ اردوی جهادی اجرا و در هر دوره حدود ۵۰ الی ۱۰۰ بیمار ویزیت می شوند.

وی افزود: مناطق تحت پوشش اردوی جهادی کلیه شهرها و توابع شهرستان گراش به خصوص روستاهای محروم مانند خلیلی، بشیرآباد، حسین آباد و کنگ و ریشه است.

نماینده دانشکده علوم‌پزشکی گراش گفت: با بررسی ها و آسیب شناسی های صورت گرفته توسط کارشناسان دانشکده علوم‌پزشکی گراش، اولویت اصلی حضور همکاران در مناطق محروم، پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک و ماما به همراه ویزیت رایگان و ارائه داروهای رایگان است.

وی افزود: در راستای این طرح، امروز تیم جامعه پزشکی شامل متخصص قلب، متخصص اطفال، پزشک عمومی و کارشناس تغذیه در شهر ارد از توابع شهرستان گراش حضور پیدا کرده و ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

نماینده بسیج جامعه پزشکی گراش در ادامه به برنامه آینده اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: برنامه سال های آتی افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده و پوشش مناطق بیشتری از شهرستان است.

برپایی نمایشگاه غذای سالم با حضور کارشناس تغذیه از دیگر برنامه های اردوی جهادی در ارد بود.

خروج از نسخه موبایل