نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بلوار خلیج فارس، روشن می‌شود

هفت‌برکه: انتهای بلوار خلیج فارس گراش که در جاده گراش به سمت لار قرار دارد فاقد روشنایی است و این مساله حوادث ترافیک زیادی را در پی داشته است. با برگزاری جلسه‌ هماهنگی در فرمانداری گراش تامین روشنایی این ۳ کیلومتر در دستور کار ادارات قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده با تاکید بر ضرورت تامین روشنایی محور گراش – لار ‘tj: با حضور شهردار گراش، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش و مدیریت شرکت توزیع برق شهرستان مشکل تامین روشنایی بلوار خلیج فارس حد فاصل محور گراش _ لار بررسی شد.

فرماندار گراش گفت: مقرر شد با همکاری فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش و شرکت توزیع برق پس از کارشناسی‌های لازم تجهیزات مورد نیاز به منظور روشنایی بلوار خلیج فارس اعم از ترانس، پایه و غیره تامین و کمبود روشنایی در محور گراش_ لار برطرف شود.

فرماندار گراش افزود: تکمیل روشنایی بلوار خلیج فارس در محور گراش – لار به طول ۳ کیلومتر به اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: در اجرای این پروژه سلب مسئولیت کردن از خود توسط مدیران توجیه ندارد و دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان یک مجموعه هماهنگ در راستای حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

فرماندار گراش اجرای این طرح را در راستای کاهش تصادفات شبانه و سوانح عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بهینه سازی و تامین روشنایی مطلوب برای افزایش امنیت مردم و خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خروج از نسخه موبایل