نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش سه روز میزبان شهید گمنام لار

هفت‌برکه:هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سراسر کشور از دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ گراش نیز میزبانی سه روزه‌ای از شهدای گمنام دارد و بعد از تشییع و اجرای برنامه‌های مختلف در بعضی از نقاط شهرستان چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ برای خاکسپاری به لار منتقل می‌شوند.

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور طاهرزاده فرماندار گراش، بخشایش‌پور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بعضی از مسئولین و معتمدین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

طاهرزاده فرماندار گراش در این نشست گفت :«در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان گراش اندیشیده شده است.»

مراسم استقبال و تشییع روز اول دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۴ بعد از ظهر از معراج شهدا (سپاه قدیم جنب تکیه شهدا) به سمت گلزار شهدا گراش برگزار شد. بعد از نماز مغرب و عشا در حسینه‌ی گلزار شهدا گراش مراسم شبی با شهدا، هم‌زمان با سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب (ره) برگزار شد. در ادامه‌ی روز اول ویژه برنامه‌ی مهمان آسمانی ساعت ۸/۵ شب در مکان حسینه‌ی حضرت زینب (س) واقع در خیابان امام خواهد بود.

برنامه‌ی روز دوم سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ با عنوان نسل فهمیده از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر در مدارس دخترانه‌‌ی امام حسن‌عسکری، معرفت(کوثر قدیم)، ام‌البنین و زاهدی گراش برگزار می‌شود. عصر همان روز از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۵/۵ بعد از ظهر مراسم استقبالی در دیگر نقاط شهرستان از جمله خلیلی، فداغ و ارد با عنوان میزبانی لاله‌ها تدارک دیده شده است. روز دوم با ویژه برنامه‌ی تمنای وصال هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید سید ناصر سعادت ساعت ۸ شب در مسجد دانشگاه علوم پزشکی گراش به پایان می‌رسد.

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ روز آخر میزبانی گراش از شهدای گمنام است و بعد از برنامه‌ی ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر نسل فهمیده در مدارس پسرانه‌ی شهید منفرد، سیدالشهدا، سعادت و محبی گراش برای تشییع و خاکسپاری به لار منتقل می‌شوند.

خاکسپاری شهید گمنام تشییع شده در حوزه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) شهر لار انجام خواهد شد.

 

خروج از نسخه موبایل