نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خسته نباشید مسئولین به آتش‌نشانان گراش

هفت برکه: مسئولین و نیروهای اورژانس در روز ملی آتشنشانی و ایمنی با حضور در آتش‌نشانی به آتش‌نشان‌ها سرزدند و از آن‌ها قدردانی کردند.

به گزارش هفت برکه: هفتم مهر ماه هر سال، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی است. به همین مناسبت واحد آتش‌ نشانی و ایمنی شهرداری گراش گزارشی از عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ را منتشر کرده است. آتش‌نشان‌ها در طول این مدت در ۲۴۹ عملیات حضور داشتند.

طبق این لیست؛ ۹۱ مورد دفع حشرات و حیوانات موزی و مارگی بیشترین عملیاتی بوده که آتش‌نشان‌ها در آن حضور داشتند و بعد از آن ۳۶ عملیات آتش‌سوزی نخاله، لاستیک، ضایعات، و خار و خاشاک، ۳۶ مورد امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای و پوشش ایمنی جاده و تامین امنیت پرواز بالگرد و ۲۶ مورد نجات افراد محبوس در آسانسور و خودرو، از دیگر عملیات‌های پرتکرار آتش‌نشانها در این شش ماه بوده است.

عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی منزل مسکونی، اداری و تجاری و انبار؛ ۱۹ مورد، برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات؛ ۱۹ مورد و نجات کودک محبوس در اتاق؛ ۱۹ مورد، و همچنین پوشش ایمنی مراسمات و هیات‌های مذهبی و امتحانات کنکور؛ ۱۷ مورد، آتش‌سوزی سیلندر گاز، پیک‌نیک و مخزن سوخت؛ ۱۱ مورد، آتش‌سوزی کابل و کنتور و ترانس برق؛ ۵ مورد، آتش‌سوزی خودرو و موتورسیکلت؛ ۴مورد، بیرون آوردن انگشتر از دست؛ ۲ مورد و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین و تامین امنیت مراسم توسط سه خودرو؛ ۱ مورد و بازدید ایمنی ساختمان‌ها و تاییدیه کپسول آتش‌‌نشانی با ۱۱۸ مورد از دیگر فعالیت آتش‌نشان‌ها در طول این مدت بوده است.

۱۹۵ بار نیز تماس‌های مزاحمی با آتش‌نشانی گرفته شده است.

 

 

خروج از نسخه موبایل