نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

صندوق قرض‌الحسنه شهدای ورزشکار راه‌اندازی شد

هفت‌برکه:‌ صندوق قرض‌الحسنه شهدای ورزشکار شهرستان گراش با آورده اولیه ۲۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین برای ارائه خدمات به هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مدیران، مربیان، داوران و ورزشکاران راه‌اندازی شد. راه‌اندازی این صندوق یکی از وعده‌های شورای اسلامی شهر به ورزشکاران بود (خبر در هفت‌برکه) که با پیگیری اداره ورزش و جوانان در صندوق قرض‌الحسنه حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) تحقق یافت.

محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان در این خصوص گفت: «پس از کمک‌های حدود ۲ میلیارد تومانی شورای ششم که از محل جذب کمک‌های خیرین در حوزه ورزش تا به امروز انجام گرفته است، این بار با حمایت‌های اعضای محترم شورا و با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان این صندوق جهت کمک به هیات‌های ورزشی راه‌اندازی شد تا حداقل بتوانیم گوشه‌ای از زحمات مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیات‌های ورزشی را جبران کنیم.»

علیرضا دانشور، رییس شورای ششم، نیز اظهار کرد: «جا دارد از حمایت و همراهی تمامی خیرین بزرگوار در همه زمینه‌ها به‌خصوص در حوزه ورزش که الحق و الانصاف مظلوم واقع شده است، تشکر و قدردانی کنم.»

به گفته‌ی رییس اداره ورزش و جوانان، از محل این صندوق، هشت وام ۵ میلیون تومانی در هر ماه به جامعه‌ی ورزش تعلق می‌گیرد که این عدد قرار است در آینده با افزایش اعتبار دو برابر شود. وام‌های کمک‌هزینه مسابقات، تجهیزات، درمانی، تجلیل و تقدیر، آموزشی و … در این صندوق انجام می‌گیرد.

افشار گفت: «هیات‌های ورزشی از امروز می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و سپس صندوق قرض‌الحسنه حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) وام خود را دریافت کنند.»

 

خروج از نسخه موبایل