نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

استخدام شرکتی ۹۳ نفر در علوم پزشکی گراش

هفت‌برکه: ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام شرکتی دانشکده علوم پزشکی گراش است. شغل‌های پرستاری، مامایی، کارشناسی بهداشت، فوریت‌ پزشکی و خدمتگذار و تمیزکار بیشترین پذیرش رادر این آزمون دارند.

به گزارش هفت‌برکه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت تامین نیروهای در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی گراش ۹۳ نیروی بهداشتی و درمانی را با برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

هزینه ثبت‌نام ۹۰ هزارتومان و متقاضیان تا ۲۱ دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samaa.gerums.ac.ir  برای ثبت‌نام اقدام کنند، تاریخ آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

۲۸ کارشناس پرستار زن و مرد، ۳ کارشناس مامایی، ۱۷ خدمتگذار و تمیز کار زن و مرد با مدرک دیپلم، ۱۰ کاردان و کارشناس فوریت‌های پزشکی، ۸ نفر کارشناس بهداشت،  ۶ منشی زن و مرد با مدرک کارشناسی مهمترین شغل‌های این دوره از استخدام پیمانی است. البته در رشته‌های دیگر در این آزمون جذب می‌شوند، شرایط و رشته‌های مورد نظر را در دفترچه‌ راهنمای آین آزمون مطالعه کنید.

 ۵۰ درصد نمره نهایی از آزمون کتبی و ۵۰ درصد از مصاحبه حضور خواهد بود.

۲۵ درصد از سهمیه استخدامی به سهمیه ایثارگران اختصاص دارد و متقاضیان فعال در دوره کرونا و متقاضیان بومی دارای امتیاز ویژه برای استخدام هستند. 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل