نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شبیه‌سازی مصاحبه دانشگاه برای فرهنگیان آینده

هفت‌برکه: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در یک برنامه‌ی شبیه‌سازی مصاحبه‌ی ورود به این دانشگاه شرکت کردند.

به گزارش هفت‌برکه، گروه نردبان و مدیریت آموزش و پرورش گراش در ادامه‌ی پایگاه انتخاب رشته، کارگاه شبیه‌سازی مصاحبه‌ی دانشگاه فرهنگیان را برگزار کردند.

در این برنامه که با حضور جمعی از فرهنگیان باتجربه، نومعلمان و دانشجومعلمان برگزار شد، داوطلبین دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در شرایطی مشابه مصاحبه قرار گرفتند تا ضمن آشنایی با فرایند مصاحبه و گزینش، نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و با کسب آمادگی وارد مصاحبه اصلی دانشگاه شوند.

یونس زارعی، دانشجو معلم و دبیر مجموعه نردبان، درباره این برنامه گفت: «با توجه به اهمیت مصاحبه و گزینش در پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و همچنین با توجه به قانون استانی شدن سهمیه‌ها و حذف بند بومی از کد رشته‌ها، آمادگی داوطلبان بومی برای کسب نمره علمی و مصاحبه و رقابت با داوطلبین سایر نقاط استان از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین جهت و یا توجه به نتایج قابل قبول برنامه شبیه‌ساز سال گذشته، بر آن شدیم برای دومین سال متوالی این برنامه را با مدیریت آموزش و پرورش گراش به صورت مشترک برگزار کنیم تا دانش‌آموزان گراشی با آمادگی کامل در مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان حضور یابند.»

از ۲۴ سهمیه گراش، ۱۱ نفر بومی به مصاحبه دعوت شده‌اند و ۱۳ سهمیه دیگر قطعا به افراد غیر بومی خواهد رسید. هفت نفر از گراش، دو نفر از فداغ و دو نفر از خلیلی در این مرحله دعوت به مصاحبه شده‌اند که در صورت قبولی در مصاحبه می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

خروج از نسخه موبایل