نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سالاری به سرپرستی اداره ورزش و جوانان منصوب شد

هفت‌برکه: پس از چند ماه نامشخص ماندن وضعیت سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش (خبر در هفت‌برکه)، مهدی سالاری، کارمند باسابقه‌ی این اداره، حکم سرپرستی این اداره را امروز دریافت کرد.

به گزارش هفت‌برکه و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مهدی سالاری متولد ۱۳۵۹ در حاجی‌آباد است و سابقه‌‌ی ۲۰ سال فعالیت در اداره‌ی ورزش و جوانان گراش را دارد. او مسئولیت بیشتر کارهای اداری همچون امور باشگاه‌ها، ماده ۸۸، حسابداری، مالی و آمار را به عهده داشته و دارد. سالاری دانشجوی ترم آخر تربیت بدنی در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد زرین‌دشت است.

عباس حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان فارس، در حکم انتصاب سالاری نوشته است: «با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان گراش تعیین می‌گردید.» بدین ترتیب، برنامه‌ی انتقال محسن افشار از اداره آموزش و پرورش به اداره ورزش و جوانان را فعلا می‌توان منتفی شده دانست.

نکته جالب اینکه تاریخ حکم ابلاغیه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ است، اما این حکم پس از پیگیری وضعیت اداره در سایت هفت‌برکه (+)، امروز چهارم شهریور ۱۴۰۰ برای او ارسال شده است. سالاری در توضیح این مساله می‌گوید: «قبل از این، هر چه از شیراز اصرار کردند قبول نکردم اما در ماه مرداد ابلاغ من را زده بودند. اما وقتی شما رسانه‌ایش کردید، ابلاغ را ارجاع دادند و امروز به سیستم ما آمد. ظاهرا دبیرخانه متوجه نبوده است.» 

سالاری در مورد وضعیت سرپرستی اداره از زمان رفتن خداپرست هم می‌گوید: «از همان زمان، به دستور استان، کارهای اداره را من پیگیری می‌کردم. از یک ماه پیش هم با پیگیری فرمانداری گراش، حکم سرپرستی من قطعی شده بود، اما به دست ما نرسیده بود.»

سرپرست جدید اداره ورزش از این فرصت استفاده می‌کند تا مساله‌ی کمبود نیرو در اداره ورزش و جوانان را یک بار دیگر گوشزد کند: «مشکل اصلی ما کمبود نیرو است. ما با سه نفر داریم اداره را می‌چرخانیم که یکی از آنها را جدیدا به ما داده‌اند.» گفتنی است که آنچه اداره ورزش و جوانان خوانده می‌شود، در واقع هنوز «نمایندگی» است و ارتقای اداره همواره یکی از دغدغه‌های اهالی ورزش در گراش بوده است.

سالاری در مورد برنامه‌های مد نظرش می‌گوید: «به خاطر وضعیت کرونایی اداره کل به ما ابلاغ کرده که برگزاری مسابقات فعلا تعطیل تا وضعیت بهتر شود. حتی باشگاه‌ها را هم دستور داده‌اند که تعطیل کنند.» اما این مدت احتمالا فرصت خوبی است که کارهای عمرانی مربوط به ورزش پیگیری شود. سالاری با تایید این نکته می‌گوید: «ما در چهار روستای حسین‌آباد، محمدزینا، لب‌اشکن و کنگ‌وریشه شروع به احداث چمن مصنوعی کرده‌ایم. برای چمن مصنوعی زمین بزرگ ورزشگاه محبی هم پیمانکار در حال کار است.» او در مورد چمن ورزشگاه شهدا هم می‌گوید: «این زمین آماده است. هیات فوتبال قرار بود جام حذفی را در این زمین برگزار کند، اما ستاد کرونا مجوز برگزاری مسابقات را نداد. یکی دو بازی دوستانه در این زمین برگزار شده است.»

تکمیل خبر: تاکید سالاری بر پیگیری فرماندار برای حکم سرپرستی

مهدی سالاری، سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش، در نامه‌ای به سایت گریشنا نوشت:

«احتراما به استحضار می‌رساند در جوابیه خبر نشر در سایت مربوطه در خصوص این اداره بعد از استعفای آقای خداپرست کلیه امورات اداره و جلسات سطح شهرستان به عهده اینجانب بوده و پس از پیگیری مکرر آقای فرماندار در مردادماه حکم سرپرستی بنده زده شده.»

خروج از نسخه موبایل