نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بیضایی چراغ شفافیت مالی را در شورا روشن کرد

هفت‌برکه: علی بیضایی، جوان‌ترین عضو شورای ششم، برای اعلام اموال و دارایی‌های خود به مردم پیش‌قدم شد.

به گزارش هفت‌برکه، شورای ششم با شعار شفافیت با مردم کار خود را آغاز کرد. بعد از چند درخواست در فضای مجازی از اعضای شورای ششم برای شفافیت مالی در زمان انتخابات و اعلام هزینه‌های ستاد تبلیغاتی، علی بیضایی اولین کسی بود که لیست اموال خود را برای انتشار در هفت‌برکه ارسال کرد.

علی بیضایی با اشاره به منبع درآمد خود گفت: «من در حال حاضر علاوه بر شورای شهر، کارمند بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش و شرکت هرمز کامپیوتر هستم و منبع درآمدم از این محل‌هاست. همچنین یک باب خانه مسکونی در خیابان شهدای گمنام (محله‌ی برا)، یک قطعه زمین به متراژ ۲۴۰ متر پشت ایران‌خودرو گراش، یک اتوموبیل پراید و دو دستگاه موتورسیکلت دارم. من شفاف آمده‌ام و چیزی برای پنهان‌کاری نیست. خدمت به مردم باید صادقانه و شفاف باشد.»

بیضایی در ادامه با بیان اینکه هزینه ستادش در ایام تبلیغات کاملا شخصی بوده، افزود: «هزینه‌های ستاد تبلیغاتی من کاملا شخصی و بدون اسپانسر مالی بوده است و چیزی بالغ بر ۵۵ میلیون تومان شد. تیم فیلم‌برداری و تدوین ۱۴ میلیون تومان، پذیرایی ۱۰ شب در ستاد تبلیغاتی ۱۲ میلیون تومان، چاپ بنر ۷ میلیون تومان، مدیر روابط عمومی ستاد و طراح ۹ میلیون تومان، اجاره ستاد ۴ میلیون تومان، طراحی و چاپ پوستر ۴ میلیون تومان، تبلیغات یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، داربست یک میلیون و پانصد هزار تومان و ملزوماتی از قبیل نور و قالی یک میلیون و پانصد هزار تومان، هزینه‌هایی بوده که در ایام تبلیغات هزینه شده است.»

علی بیضایی در پایان خاطرنشان ساخت: «برای نصب و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی هزینه‌ای نکرده‌ام و اعضای ستاد، دوستان و موتورسواران هیات موتورسواری در این بخش به صورت خودجوش مرا همراهی کردند، که جا دارد همین‌جا از آن‌ها تشکر کنم.»

خروج از نسخه موبایل