نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ثبت‌نامی شوراششم: مصطفی خورشیدی، به دنبال یک فرصت دیگر

هفت‌برکه: صبح چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، مصطفی خورشیدی، نایب رییس شورای پنجم، دومین فردی بود که برای ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای شهر گراش به فرمانداری رفت.

خورشیدی در انتخابات دوره پنجم شورا توانسته بود بالاترین رای را به دست آورد. او در دو سال اول شورای پنجم به عنوان نایب رییس شورا فعالیت کرد، و دو بار ساز جدایی از شورا زد: یک بار برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شورا استعفا داد، اما اعضای دیگر شورا این استعفا را نپذیرفتند (خبر در هفت‌برکه)؛ و در اواخر فعالیت شورا، یعنی چند ماه پیش از انحلال آن، نیز یک نامه سرگشاده برای فرماندار وقت نوشت و از عضویت در شورا «انصراف» داد (خبر در هفت‌برکه).

مصطفی خورشیدی فرزند علی، متولد ۱۳۵۳ و کارشناس الهیات و کارشناس ارشد ادبیات فارسی است و پیش از ورود به شورا، دبیر و مدیر دبیرستان‌های گراش بود.

خورشیدی در گفت‌وگو با هفت‌برکه، در مورد هدفش از شرکت در انتخابات این دوره می‌گوید: «اول برای پاسخگویی به مردم و رفع شبهات رسانه‌ها. دوم، بحث عصر طلایی بودن این دوره است به خاطر داشتن نماینده در مجلس که باید برای شهر و منطقه امتیاز گرفت. سوم این که دیگران هم علاقه‌مند شوند به شرکت در شورا. و پیروزی‌های شورای پنجم هم کم نیست. درست است که در اذهان عمومی چیزی آشکار نیست، ولی کم نیستند چیزهایی که اگر ما بخواهیم گزارش بدهیم، کتاب می‌شود.»

خورشیدی در این انتخابات خود را نامزدی مستقل می‌داند، و در مورد احتمال ائتلاف یا کناره‌گیری‌اش هم می‌گوید: «من آمده‌ام که بمانم، اما روند انتخابات است که تعیین می‌کند که چه حرکتی نشان بدهیم.»

 

#شوراششم #نامزد۲

🔻خبرها و سوابق مصطفی خورشیدی در هفت‌برکه:

yun.ir/7b-khorshidi

خروج از نسخه موبایل