نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

انتخابات ۱۴۰۰ رفراندوم علیه تفکر نارکارآمد غیرانقلابی است

هفت‌برکه: فرمانده سپاه گراش در برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی گفت: «مردم با رای خود یک رفراندوم به یاد ماندنی را بر علیه تفکر ناکارآمد غیر انقلابی برگزار خواهند کرد.»

به گزارش قرارگاه فضای مجازی شهرستان گراش، ویژه برنامه سجاده‌نشینان ره عشق عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ در فضای باز حوزه علمیه باقرالعلوم علیه السلام برگزاری شد. سجاده‌نشینان ره عشق گرامیداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه گراش و روایتگرای کربلایی داوود دهقان بود.

سرهنگ وحید ستاری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی حاج قاسم اطاعت محض از ولی فقیه بود. ایشان در وصیت‌نامه خود نیز به همه مسئولین و مردم توصیه و تاکید به تبعیت از رهبری داشتند.

ستاری گفت: «بالاترین افتخار شهید سلیمانی والامقام، همین ولایت مداری ایشان بود که اکیدا سفارش کرده بودند به عنوان تنهاترین واژه و لقب افتخارآفرینش بر روی سنگ مزارش حک کنند. سردار سلیمانی یک مکتب است و همه ما باید تلاش کنیم جهت ادامه راه این شهید عزیز وتحقق تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت ، زندگی مان را به رنگ همین مکتب در آوریم.»

سرهنگ ستاری گفت: «در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به گواه تاریخ هر کجا با یقین و باور قلبی از جایگاه ولایت تبعیت کردیم، پیروز بوده‌ایم و هر کجا به ظاهر و منفعت‌طلبانه و صرفا شعارگونه با این واژه مقدس رفتار کردیم، از عزت و پیشرفت و سربلندی فاصله گرفتیم و فقط دشمن را امیدوار کردیم.»

در پایان فرمانده سپاه گراش با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: «آن‌هایی که برای رفراندوم عجله دارند، تا انتخابات ۱۴۰۰ تحمل کنند، مردم با رای خود بین تفکر ناکارآمد غیر انقلابی و تفکر کارآمد انقلابی جواب شما را خواهند داد.»

 

خروج از نسخه موبایل