نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جهانبانی مسئول دفتر حسین‌زاده در گراش شد

هفت‌برکه – گریشنا: سید عباس جهانبانی از سوی حسین حسین‌زاده به عنوان مسئول دفتر نماینده در شهرستان گراش منصوب شد.

در حالی که یک هفته دیگر مجلس یازدهم رسما کار خود را آغاز می‌کند، حسین حسین‌زاده، نماینده جنوب فارس، نخستین مسئول دفتر نماینده را معرفی کرد. نماینده لارستان، خنج، گراش و اوز در هر کدام از شهرستان‌ها و در تهران یک مسئول دفتر خواهد داشت. 

جهانبانی جمعه ۲۶ اردیبهشت در یک مراسم غیر رسمی در دفتر نماینده منتخب با حضور فرماندار، امام جمعه، رییس سپاه و تعدادی از معتمدین به عنوان مسئول دفتر نماینده برای یک سال آینده معرفی شد و این هفته به نمایندگی از حسین‌زاده در جلسات اداری شهرستان حضور داشت.

جهانبانی ۶۴ساله در حال حاضر رییس ستاد نماز جمعه گراش و مسئول صندوق قرض‌الحسنه حوزه علمیه است. او از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم بود که صلاحیت‌اش به دلیل عدم استعفا از ریاست ستاد نماز جمعه تایید نشد. 

او به عنوان یکی از معتمدین گراش شناخته می‌شود. ریاست آموزش و پرورش گراش، ریاست دوره اول شورای شهر گراش و عضویت در شورای حل اختلاف از دیگر سوابق سید عباس جهانبانی است. 

 

تکمیل خبر: علیشیر مسئول دفتر نماینده در لارستان شد

یکشنبه ۴ خرداد میلاد لارستان از انتصاب مصیب علیشیر در لار خبر داد. 

به گزارش میلاد لارستان همزمان با  آغاز به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز، در حال تعیین مسئول دفاتر ارتباط مردمی خود در حوزه انتخابیه می باشد. بر همین اساس حسین زاده منتخب مردم در مصاحبه با میلاد لارستان از انتخاب مصیب علیشیر به عنوان مسئول دفتر خود در حوزه لارستان خبر داد.

مصیب علیشیر یکی از ۱۲ نامزد نهایی انتخابات اسفند ۹۸ بود. او با کسب ۱۹۵۰ رای نفر هفتم انتخاب شد. علیشیر متولد تیرماه سال ۱۳۶۶ در شهر لار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران می باشد. در کارنامه شغلی وی کارشناس بخش پژوهش شرکت ملی نفت، مدیر مرکز بالادستی نفت در جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، دبیر اجرایی انجمن مهندسی نفت و همچنین موسس و مدیر عامل شرکت دانش بنیان پترو اهورا دیده می‌شود.

خروج از نسخه موبایل