نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حادثه رانندگی در بلوار سرداران: مرگ دو جوان

هفت‌برکه – گریشنا: انحراف خودرو و برخورد با درخت در بلوار سرداران گراش باعث مرگ دو جوان شد. بعد از حادثه نیز تجمع مردم باعث تصادف زنجیره‌ای سه خودرو و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

محمد شکاری از پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر گراش در مورد این حادثه گفت: حادثه ساعت ۱۲:۴۰ بامداد سه‌شنبه ۱۲ فروردین رخ داد و شدت حادثه به حدی بود که بیش از یک ساعت رهاسازی خودرو از درخت به طول انجامید. دو سرنشین خودرو در دم جان سپرده بودند که اجساد آن به بیمارستان منتقل شد.

شکاری در مورد حادثه دیگر گفت: بعد از حادثه به دلیل تجمع مردم در بلواری که یکی از مسیرهای اصلی شهر گراش است، سه خودرو دیگر به صورت زنجیره‌ای با هم برخورد کردند که منجر به مصدومیت سه نفر دیگر شد که این سه نفر نیز به بیمارستان انتقال پیدا کردند ولی مصدومیت آن‌ها جزیی است. در این مورد بارها به مردم در مورد تجمع در محل حادثه تذکر داده‌ایم. این حادثه نیز به دلیل احتمال آتش‌گرفتن یکی از خودروها می‌توانست به فاجعه‌ای دیگر منجر شود.

بعد از حادثه نیز به علت تعداد مصدومین و کشته‌شدگان حادثه، بیمارستان گراش شلوغ بود. روابط عمومی علوم پزشکی گراش ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده از شهروندان خواست از هر گونه مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.

بر اساس پیگیری گریشنا کشته‌شدگان این حادثه علی مالدار  و محمد عظیمی هستند با توجه به انتشار اسامی مختلف در فضای مجازی گریشنا اطلاعات مربوط به آنان را منتشر می‌کند. 

محمد عظیمی فرزند حیدر ۳۱ ساله است و ده روز پیش صاحب یک فرزند شده بود. علی مالدار ناصر فرزند متولد ۱۳۷۷ مجرد و از فوتبالیست‌های شناخته شده گراش است که بیش از هشت ساله سابقه حضور در تیم ستاره‌آبی را دارد. 

 

 

خروج از نسخه موبایل