نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جمعیت جوانان گراش: فعالیت رسمی ما بعد از پیروزی در این انتخابات شروع می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: «جمعیت جوانان گراش» متشکل از جمع پرشوری از جوانان بود که در انتخابات این دوره با تشکیل جلسات اولیه در مساجد اعلام وجود کرد و شعار مرکزی «یک گراش، یک کاندیدا» را برجسته کرد. هرچند فعالیت این گروه از طرف مراجع رسمی با مقاومت روبه‌رو شد، جوانان در واتساپ دغدغه‌های انتخاباتی‌شان را دنبال کردند. اوج این فعالیت‌ها در کمک به گروه ده‌نفره در برگزاری جلسه‌ی اجماع، روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه، و بعد از این جلسه نمایان شد. وقتی حسین حسین‌زاده به عنوان خروجی طرح اجماع مشخص شد، جمعیت جوانان گراش به وعده‌شان عمل کردند و به فعالیت در ستاد حسین‌زاده پرداختند. این همکاری با پیروزی حسین‌زاده در انتخابات نیز به اتمام نرسید، و تا به امروز ادامه داشته است.

اما اکنون این جمعیت از شروع فاز جدیدی از فعالیت صحبت می‌کند. به همین مناسبت، جمعیت بیانیه‌ای برای گریشنا ارسال کرده است که ضمن مرور فعالیت‌های جوانان در این انتخابات، این تغییر رویکرد را نیز توضیح داده است.

 

بیانیه تغییر رویکرد جمعیت جوانان گراش

 

پیش از آغاز سخن، خداوند متعال و عزیز را سپاس‌گزاریم که به ما جوانان نیرو و انگیزه عطا کرد تا بتوانیم در سایه شور و نشاط جوانی و با وحدت، همدلی و همراهی گروه‌ها و اقشار مختلف پیروزی بزرگی را برای مردم منطقه رقم بزنیم. این پیروزی بزرگ متعلق به تمام مردم لارستان، خنج، گراش و اوز است و باید دست تک‌تک افرادی را که در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پای صندوق‌های رای آمدند، بوسید.

در ادامه خدمت مردم عزیز گراش و منطقه باید گفت که از زمان ثبت‌ نام داوطلبان نمایندگی مجلس جمعی از جوانان و فرزندان دلسوز شما با عنوان «جمعیت جوانان گراش» دور هم جمع شدند و تمام تلاش خود را به کار بستند تا اجماع و وحدت در گراش انجام بگیرد.

در این راستا گفتگوهای بسیاری بین جوانان و داوطلبان نمایندگی مجلس و دیگر بزرگان شهر انجام گرفت. محور تمام گفتگوها اجماع و ایجاد وحدت در شهر بود. فراز و نشیب‌های بسیاری در امر انتخابات صورت گرفت که نمونه بارز و آشکار آن تایید صلاحیت مهندس حسین‌زاده و دکتر حسین‌شیری در لحظات پایانی بود؛ با این وجود جمعیت جوانان و گروه ده‌نفره همراه و جلسه تاریخی اجماع در روز جمعه ۲۵ بهمن را برگزار کردند.

پس از انتخاب مهندس حسین‌زاده به عنوان تنهای کاندیدای گراشی در صحنه انتخابات، بسیاری از اعضای جمعیت جوانان به ستاد ایشان پیوستند و لشکری از جوانان تبلیغ کننده به وجود آوردند که در مدت کمتر از یک هفته، کاری کردند کارستان.

همچنین اعضای این جمعیت با همراهی کردن آقایان حسین‌شیری، فقیهی، دلخوش و سپاده در امر انصراف، نقش مهمی در تکمیل پازل اجماع داشتند که در اینجا بار دیگر از بزرگ‌منشی و ایثار این چهار نفر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نخستین ساعات روز سوم اسفند، لحظات خاطره‌انگیزی برای جوانان و مردم عزیز شهر بود. نفس‌ها در سینه‌ها حبس شده بود. رقابت نزدیک و سخت بود و زمانی که پیروزی مهندس حسین‌زاده اعلام شد، ابتدا اشک شوق از گوشه چشمان ما جوانان جاری شد و سپس فریاد شادی‌مان بلند. آن اشک‌ها و آن فریادها برای این بود که جوانان شهر نشان دادند که «ما می‌توانیم» در سایه همدلی و وحدت از سخت‌ترین رقابت‌ها و شرایط هم سربلند بیرون بیاییم.

اکنون که آن پیروزی بزرگ و شیرین حاصل شد، به نظر می‌رسد که ماموریت جمعیت جوانان گراش هم به پایان رسیده است؛ اما انتخاب یک جوان انقلابی، مومن، متخصص و باانگیزه که عهد بسته به مردم خدمت کند، جمعیت را وارد مرحله‌ای تازه، حساس‌تر و مهم‌تر کرده است.

جمعیت جوانان گراش بر خود لازم می‌داند بنا بر دعوتی که مهندس حسین‌زاده از مردم و جوانان داشته، با اعلام تغییر رسمی رویکرد، آغاز فعالیت رسمی و اساسی جمعیت را اعلام کند.

اگر دوره حیات جمعیت تا پیش از انتخابات و پیروزی در آن را، دوره مقدماتی بدانیم، حیات اصلی جمعیت پس از انتشار این بیانیه آغاز خواهد شد.

هدف جمعیت جوانان گراش در دوره جدید و اصلی، تشکیل جبهه عدالت‌خواهی جوانان در منطقه، ایجاد وحدت و رفع تبعیض و اختلاف و تلاش همگانی برای توسعه و پیشرفت چهار شهرستان است.

جزییات و طرح‌های دوره حیات جدید جمعیت جوانان به زودی به اطلاع عموم مردم و جوانان خواهد رسید و امید است در آینده‌ای نزدیک و با برگزاری یک مجمع عمومی، فعالیت رسمی و قانونی این جمعیت آغاز شود.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی از تمام مردم عزیز که در خلق حماسه دوم اسفند نقش‌آفرین بودند، از تمامی جوانان منطقه چه آنانی که در زادگاه خود ساکن هستند و چه آنانی که در شهرها و کشورهای مختلف مشغول کار و تلاش هستند، تقاضا می‌کنیم با اعلام همراهی خود با جمعیت جوانان، پیشنهادات خود را برای به ثمر نشستن اهداف بزرگی که ترسیم شده، اعلام کنند.

فرزندان و جوانان گراش

خروج از نسخه موبایل