نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فرمان کشاورزی گراش در دست مهندس مجیدی

Majidi Jahad

هفت برکه (گریشنا): حبیب‌الله مجیدی جانشین علی جوکار در مدیریت جهاد کشاورزی گراش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی جهاد کشاورزی، طی حکمی از سوی دکتر قاسمی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حبیب‌الله مجیدی به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گراش منصوب شد. در این حکم همچنین از زحمات دکتر علی جوکار در طول تصدی مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

حبیب‌الله مجیدی، سرپرست جدید اداره‌ی جهاد کشاورزی، در گفت‌وگو با هفت‌برکه خود را این طور معرفی می‌کند: «اینجانب حبیب‌الله مجیدی،  متولد ۱۳۵۰ هجری شمسی و اهل و ساکن لار هستم. مدرک لیسانس رشته مهندسی کشاورزی گرایش باغبانی دارم و در حال حاضر دانشجوی تحصیلات تکمیلی رشته گیاهان دارویی هستم. ۲۵ سال سابقه کار رسمی در وزارت جهاد کشاورزی دارم و به مدت ۱۳ سال در مناطق محروم استان هرمزگان و سپس مدت ۵ سال در شهرستان لارستان فعالیت داشته‌ام. از آبان سال ۱۳۸۹ بعد از ۲ ماه از راه‌اندازی مدیریت جهاد کشاورزی گراش تاکنون به عنوان معاون مدیر و جانشین مدیر در اداره‌ی جهاد کشاورزی گراش مشغول به خدمت بوده‌ام  و در تاریخ ۲۳ آذرماه ۹۸ با صلاحدید سازمان جهاد کشاورزی و سایر مقامات استانی و شهرستانی همچنین نماینده محترم مردم در مجلس به سمت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی گراش منصوب شدم.»

او در ادامه می‌گوید: «از تمامی مسئولین محترمی که نسبت به بنده حسن نظر و لطف داشته‌اند کمال تشکر را دارم و از خدمات ارزشمند مدیران سابق جهاد کشاورزی به ویژه آقای دکتر جوکار که هم اکنون سکان معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم را در اختیار دارند طلب سلامتی و موفقیت روزافزون را برایشان از خداوند منان مسالت دارم. امیدوارم در مدت تصدی این سمت نیز با تعامل سایر مسئولین عزیز و بزرگوار همراه با همکاران مجموعه مدیریت وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام و باعث رضای خداوند بزرگ و مسئولین محترم و همچنین مردم شریف شهرستان گراش به ویژه جامعه عزیز بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان همراه با حفظ و ارتقا بخش کشاورزی منطقه شوم.»

 

خروج از نسخه موبایل