نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فوزیه ناصری سرانجام استعفا داد / شورا منحل می‌شود؟

هفت‌برکه – گریشنا: فوزیه ناصری استعفایش از عضویت در شورای اسلامی شهر گراش را به فرمانداری تحویل داد. او در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گریشنا، ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد امروز نامه استعفایش را به شورا نیز تحویل می‌دهد. در صورت قطعی شدن استعفای ناصری، به احتمال زیاد شورای شهر گراش منحل خواهد شد.

به گزارش هفت‌برکه، فوزیه ناصری امروز ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ اعلام کرد تصمیم نهایی‌اش را برای خروج از شورا گرفته است، و نامه استعفایش را به فرمانداری تحویل داده است. او که برای تحویل نامه به شورای شهر می‌رفت، به گریشنا گفت: «دلایل این تصمیم را در آینده اعلام خواهم کرد.»

ناصری در مورد زمان بررسی استعفایش نیز اعلام بی‌خبری کرد و گفت: «به هر حال اعضای شورا اصرار دارند که من بمانم. اما من نه به خاطر ناتوانی، بلکه به خاطر موضوعاتی که وجود دارد، تصمیم نهایی‌ام را گرفته‌ام.»

بعد از استعفای دکتر فتحی از شورا (خبر در گریشنا) شورا با چهار عضو به کارش ادامه می‌داد، و حالا با استعفای فوزیه‌ی ناصری، خطر انحلال شورای شهر جدی است. تنها عضو علی‌البدل باقی‌مانده شورا، محمد ناصری، پیش از این اعلام کرده بود از حضور در شورا امتناع خواهد کرد (خبر در گریشنا).

 

خروج از نسخه موبایل