نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

«دکتر محمدی» مدیرکل امور مجلس بهزیستی کشور شد

هفت‌برکه – گریشنا: «دکتر محمدنبی محمدی» بعد از ده سال حضور در شهرستان گراش، به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور به تهران رفت.

۱۸ آبان ۱۳۹۸ دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی دکتر «محمد نبی‌ محمدی» را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد. (خبر در سایت بهزیستی)

 

به گزارش گریشنا دکتر محمدی سال‌ها به عنوان رییس مرکز بهداشت و بعد از آن معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش حضور داشت. او در سال‌ ۱۳۹۷ مدت کوتاهی سرپرست دانشکده و مدتی نیز قائم مقام رییس دانشکده علوم پزشکی گراش بود. در تمامی این مدت محمدی ارتباط بسیار خوبی با خیرین گراش داشت و از چهره‌های موثر دانشکده علوم پزشکی گراش بود.

دکتر محمدی در گفتگو با گریشنا در مورد حضور خود در گراش گفت: «سال‌های حضور من در گراش سال‌های خیلی خوبی بود و همکاری خوبی داشتیم. اگر خیرین نبودند، گراشی نبود و پیشرفت‌های بهداشت و درمان گراش به خاطر خیرین است. از همه مردم گراش تشکر می‌کنم و اگر کسی ناراحتی از من داشته است به بزرگواری خودشان ببخشند.»

دکتر محمدی با تشکر از مدیران شهرستان و همکاران خود گفت: «اکنون که دوره خدمتم در گراش به پایان رسیده از همه همکاران عزیزم در مجموعه علوم پزشکی گراش متشکرم. همچنین جا دارد از فرماندار و امام جمعه گراش و روسای ادارات شهرستان گراش که نسبت به اینجانب لطف داشتند هم تشکر می‌کنم.»

مدیر کل امور مجلس بهزیستی از ادامه ارتباط خود با گراش گفت: «این ارتباط اصلا قطع نمی‌شود. همین امروز در جلسه‌ای در بابلسر با رییس سازمان بهزیستی در مورد اورژانس اجتماعی گراش صحبت کردم و قرار است دستور این کار داده شود. در بخش بهداشت و درمان هم مرتبط با یکدیگر در ارتباط هستیم. در تهران بهتر می‌شود کارها را پیگیری کرد.»

دکتر محمدی به دلیل نسبت خانوادگی با غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس رایزنی‌های زیادی به ویژه در مورد مسائل بودجه‌ای شهرستان گراش و دانشکده علوم پزشکی داشته است. 

 

خروج از نسخه موبایل