نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سی و دومین شماره صحبت نو لار منتشر شد

گریشنا: سی و دومین شماره ی صحبت نو با مطالب متنوع منتشر شد.
تیتر یک و بزرگ این شماره صحبت نو این است: «در جنوب فارس، همه راه ها به لارستان ختم می شود.» این تیتر و مطلب آن در واقع انتقادی است به برخی اظهارات اخیر مبنی بر اتصال استان فارس به خلیج فارس.
نویسنده این گزارش تحلیلی، دکتر کاظم رحیمی نژاد است و با لحنی انتقادی، مطرح کنندگان این پیشنهاد یعنی اتصال فارس به خلیج فارس را به جانب داری از منافع برخی شهرستان های خاص جنوبی غیر از لارستان منسوب می کند. در این صفحه یعنی جلد این شماره تیترهای دیگری هم می بینیم: با ارتقای فرودگاه بین المللی لارستان به اداره کل موافقت شد/ آیا نماینده محترم می تواند در مدیریت شهرستان خانه تکانی کند؟!/ آیا لارستان در واقعیت هم از منطقه محروم خارج شده است؟! و…
جواب شهرداری لار به کسبه میدان بار لار در صفحه دو این شماره تمایز بیشتری دارد اما گفت و گوی اصلی این شماره با دکتر سلمانی است که در صفحه سه درج شده است. دکتر سلمانی در این گفت و گو به قول عام حسابی پنبه طرح پزشک خانواده را زده و آن را بیشتر دارای جنبه تبلیغاتی می داند! در این صفحه همچنین می توانید گفت وگوی عادل پورشمسی با عموهای فیتیله ای را بخوانید که ظاهرا از خونگرمی اهالی لارستان ذوق زده شده اند. صفحه تحلیل این شماره بر خلاف شماره های قبل که به یادداشت های طولانی اختصاص داشت، متشکل از شش مقاله کوتاه و البته متنوع به لحاظ موضوعی است. گفت و گو با سرپرست گروه موسیقی ایراهستان و چند یادداشت در نقد آخرین کنسرت این گروه بیشتر فضای صفحه فرهنگ و هنر را به خود اختصاص داده وغیر این مطالب، می توانید یادداشتی بر نمایش «باغ آرزوها» را بخوانید.
کامنت های کاربران سایت صحبت نو، تعریف و تمجید یک مخاطب از نمایش عروسکی ماه پیشونی، دو یادداشت منتقدانه و مویدانه از یعقوب کامجو و حجت جورکش درباره هندبال مردان و بانوان نیز اهم مطالب دو صفحه شش و هفت این شماره هستند. صفحه آخر نیز همچون همیشه به عکس و طرح و سکانسنامه سجاد صداقت و شعر لاری عبدالرضا مفتوحی اختصاص دارد. این شماره صحبت نو را می توانید همچون گذشته از گیشه های مطبوعات و فروشگاه های معتبر لارستان تهیه کنید.
خروج از نسخه موبایل